וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אותה גברת

15.8.2006 / 22:46

קשטן העלה הרכב חדש, אבל הסימפטומים הישנים נותרו. ישראל סיימה ב-1:1 מול סלובניה בהכנה האחרונה לקראת מוקדמות אליפות אירופה

נבחרת ישראל אומנם לא הפסידה היום (שלישי) את משחק הבכורה של דרור קשטן כמאמן הלאומי, אבל ללא ספק הייתה רחוקה מלהרשים. ישראל סיימה ב-1:1 את משחק ההכנה האחרון לקראת מוקדמות אליפות אירופה, ולפי איך שנראו הבחורים, ספק אם גם הפעם הם יצליחו לעמוד במשימה הקשה ולהעפיל לטורניר היוקרתי.

המחצית הראשונה הייתה החלשה יותר של ישראל, אבל ב-45 הדקות האחרונות הקשטנים החדשים הצליחו להיראות טוב יותר. הקפטן החדש, יוסי בניון, שנכנס רק בדקה ה-66, העלה את ישראל ליתרון אחרי דקות טובות שלה, כשנגיחה שלו הכניעה את השוער הסלובני בדקה ה-80, אבל שלוש דקות לאחר מכן הצליחו הסלובנים להשוות אחרי מצב נייח, בלבול בהגנה, היסוס של דוידוביץ' ונגיחה פנימה של שוקאלו.

דרור קשטן העלה הרכב צעיר, וניתן היה להבחין בתשוקה של השחקנים וברצון שלהם להצליח, אבל כמו שראינו אצל גרנט - זה לא מספיק. לרוב אורך המשחק החוליה החלשה של הנבחרת הייתה ההגנה. למרות שהיא מורכבת מארבעה שחקני בית"ר ירושלים, ניכר היה שהההגנה הישראלית מאופיינת בחוסר תיאום, במיוחד במרכזה ובשיתוף הפעולה בין הבלמים תומר בן יוסף ושמעון גרשון. יכול להיות שזה מסביר גם את היכולת החלשה עד עתה של בית"ר ירושלים במשחקי ההכנה, אבל אנחנו נקווה שהחזרה של טל בן חיים תייצב את מעט את החלק האחורי.

גם בהתקפה לא ראינו ניצוצות של כדורגל מבריק. אומנם הכוכב הגדול שלנו בניון שיחק רק 25 דקות, אבל לא נראה היה שההתקפה הישראלית היא זו שתכניע נבחרות גדולות כמו רוסיה ואנגליה. בשורה התחתונה, השינוי המיוחל עדיין לא בא לידי ביטוי ב-90 הדקות הראשונות של קשטן, אבל אנחנו נמשיך לחכות.

מחצית ראשונה

דקה 5 - קלמן לבריץ' הקדים את יואב זיו ומצא עצמו במצב נוח ברחבה, אבל הנגיחה שלו הלכה החוצה.

דקה 15 - חור גדול של בן יוסף במרכז ההגנה השאיר את נובאקוביץ' באחד על אחד מול אוואט, אבל החלוץ הסלובני החמיץ.

דקה 22 - הזדמנות ראשונה לנבחרת. חילופי מסירות טובות ועבודת הכנה יפה של קטן השאירו את ארבייטמן במצב נוח מול השער, אבל הבעיטה שלו הלכה החוצה.

דקה 43 - איבוד כדור של ההגנה הישראלית השאיר את לבריץ' לבד באגף. הסלובני שלח רוחב מצוין, גרשון איחר בגלישה, אבל נובוקוביץ' החטיא מחמישה מטרים.

מחצית שנייה

דקה 46 - קשטן ערך שני חילופים כבר בפתיחת המחצית: דוידוביץ' החליף את אוואט בשער, ועמית בן שושן (בהופעת בכורה בנבחרת) נכנס במקומו של עידן טל. בשלב הזה בהרכב הנבחרת שיחקו שבעה שחקנים מבית"ר ירושלים.

דקה 53 - יניב קטן נשאר לבדו ברחבה הסלובנית אחרי מבצע יפה, אבל מסירת הרוחב שלו לארבייטמן נהדפה על ידי ההגנה.

דקה 59 - לוביאנצ'יץ' קיבל כדור מצוין מנובקוביץ', אבל דוידוביץ' הציל מצוין את הבעיטה של החלוץ הסלובני.

דקה 62 - הרמה יפה של קטן מצאה את הראש של זנדברג, שעשה תנועה טובה למרכז הרחבה, אבל נגח החוצה.

דקה 73 - שער של הסלובנים נפסל מחמת נבדל. הדיפה רעה של דוידוביץ' השאירה את הכדור חופשי בתוך הרחבה, ההגנה המבולבלת לא הצליחה להרחיק את הכדור, אבל השער של לוביאניצ'יץ' נפסל.

דקה 78 - יוסי שבחון בעט מ-25 מטרים כדור מסוכן, שחמק החוצה.

דקה 79 - דקות טובות של הנבחרת, שממשיכה ללחוץ על השער הסלובני. חילופי מסירות מהירות בחלק ההתקפי בתוך הרחבה הסלובנית הסתיימו בבעיטה של יניב קטן, אבל הכדור פגע בקורה, התגלגל על הקו וסירב להיכנס פנימה.

דקה 80 - שער! נגיחה מצוינת של יוסי בניון אחרי הגבהה של עמרי אפק הכניעה את השוער הסלובני, 0:1 לישראל.

דקה 83 - שער! הגבהה לרחבה ממצב נייח, ונגיחה (די חלשה) של שוקאלו מצאה את דוידוביץ' לא מוכן. 1:1.

הרכב הנבחרת:
דודו אוואט (ניר דוידוביץ', 46), עמרי אפק, תומר בן יוסף, שמעון גרשון, יואב זיו, וואליד באדיר, גל אלברמן (יוסי שבחון, 75), מיכאל זנדברג (יוסי בניון, 67), עידן טל (עמית בן שושן, 46), יניב קטן, שלומי ארבייטמן (סלים טועמה, 79).

הרכב סלובניה:
בורוט מאבריק, ברנקו איליץ', מאטיה מאבריק, אלכסנדר קנאבס, בסטיאן סזאר (יאנש אליאנצ'יץ', 46), יינס זברל, אנטון זלוגר (מוראן צ'יפוט, 90), רוברט קורני, נאסטיה צ'ך (גוראן שוקאלו, 63), מילוביה נובוקוביץ', קלמן לבריץ' (זלאטן לוביאנצ'יץ', 46).

אוואט: "אנחנו מרוצים מהתוצאה"

דודו אוואט אמר בסיום המשחק לערוץ הספורט: "תמיד כיף להיות שייך לנבחרת, ותמיד טוב להיות עם החבר'ה, וכמובן לשחק. בסך הכל אנחנו מרוצים מאוד מהתוצאה. משחק ראשון של הנבחרת, נבחרת חדשה, יש המון שחקנים צעירים וחדשים. הראינו היום הרבה לחימה, ולפרקים גם כדורגל. נתנו את הכל, ובסופו של דבר לא הפסדנו".

"אנחנו עדיין לא מוכנים", הודה אוואט, "נתכנס לקראת המשחק הראשון מול אסטוניה, ונהיה חייבים להתגבש לקראת המשחקים. אני הייתי רק יומיים עם השחקנים, וזה לא מספיק".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully