וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרים טים מושלמים, יוון הביסה את גרמניה

15.8.2006 / 21:43

הנבחרת האמריקאית הביסה את קוריאה 63:116 ונראית מוכנה לקראת אליפות העולם ביפן. ארינאס הפצוע לא ייקח חלק בטורניר

הדרים טים ממשיכים לשמור על מאזן ניצחונות מושלם, אחרי שהביסו היום (שלישי) את קוריאה 63:116, במשחק ההכנה האחרון לפני שהם ממריאים לאליפות העולם ביפן.

לברון ג'יימס קלע 19 מ-23 הנקודות שלו כבר במחצית הראשונה. דווין וויד ואלטון ברנד תרמו כל אחד עוד 16 נק'. הקלע הבולט, עד עתה, של הנבחרת האמריקאית, כרמלו אנתוני, הסתפק ב-13 נק'.

הניצחון על קוריאה השלים 5 ניצחונות חלקים במשחקי ההכנה, לקראת הדבר האמיתי שיחל בשבת מול פורטו ריקו.

ארינאס הפצוע ייעדר מהאליפות

במהלך האימונים שערכה ביום שני נבחרת ארה"ב בכדורסל לקראת אליפות העולם ביפן, מתח שחקנה של הוושינגטון וויזארדס, גילברט ארינס, שריר במפשעה ולא ייקח חלק בטורניר.

"אנחנו יודעים שגילברט מאוד מאוכזב", אמר מנהל הנבחרת ג'רי קולאנג'לו, "הוא עשה עבודה טובה, אבל למרות זאת לא יוכל להמשיך איתנו, וזה חבל". אגב, דיווחים ממחנה האימונים סיפרו כי הוא צפוי היה להיחתך מהסגל בכל מקרה, מכיוון שקירק היינריך, שהציג יכולת טובה ממנו, אמור היה להיות מועדף על פניו כרכז מחליף לכריס פול. המאמן מייק ששבסקי אינו זקוק לשלושה רכזים, מכיוון שיש לו שוטינגד גארד (דווין וויד) וסמול פורוורד (לברון ג'יימס) שיכול לסייע בניהול המשחק.

בנוסף, נראה שהבא בתור להיות מודח הוא ברוס בואן, השחקן שהציג את היכולת החלשה ביותר עד עתה במחנה, והסגל האמריקאי הסופי עומד להיות מושלם. הוא אמור היה לספק נוכחות הגנתית ויד משלוש, אבל לא הרשים, ושיין באטייה מילא את החור בהצלחה לא מבוטלת.

12 השחקנים יהיו כרמלו אנתוני, באטייה, כריס בוש, אלטון ברנד, היינריך, דווייט האוורד, לברון, אנטואן ג'יימסון, ג'ו ג'ונסון, בראד מילר, כריס פול ו-וויד.

יוון מוכנה למונדו באסקט

אלופת אירופה יוון נראית מוכנה לאליפות. הערב (שלישי) היא הביסה את גרמניה של נוביצקי במשחק הכנה בתוצאה 47:84. המשחק נערך במסגרת טורניר בן 6 נבחרות בסין.

מוקדם יותר הוביל יאו מינג את הנבחרת המארחת לניצחון ראשון שלה ב-9 משחקים, 61:63 מול אוסטרליה. מינג קלע 21 נקודות, כולל שתיים מהקו לפני הסיום.

בוריס דיאו הוביל את צרפת עם 15 נקודות בדרך לניצחון 74:86 על ברזיל. לאנדרו ברבוסה קלע 29 נקודות לזכות הדרום אמריקאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully