וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל הביסה את בלגיה

שגיא ניר

16.8.2006 / 13:29

ניצחה 63:94 את היריבה ששיחקה בהרכב חסר, לימונד פרק את הכתף וייבדק. באיגוד ממתינים להחלטת פיב"א לאחר הפסקת האש

נבחרת ישראל הביסה אמש (שלישי) את נבחרת בלגיה 63:94, במשחק האימון הראשון מבין שלושה שנערך במדינה האירופית. ישראל שלטה במשחק לכל אורכו, וניצלה הרכב לא מלא של הבלגים כדי להשיג את התוצאה המרשימה ביותר במהלך ההכנה. המתאזרח ג'יימי ארנולד, שבשל עניינים טכניים הקשורים לבדיקות הביטחוניות אחר לעלות אתמול על הטיסה מארצות הברית, נחת הבוקר בבלגיה, ושיחק הערב במשחק למרות שהחמיץ את אימון הבוקר.

לישראל: יותם הלפרין 14, ג'יימי ארנולד 12, עמית תמיר 11, עידו קוז'יקרו 10, יניב גרין 9, גיא פניני 8, מתן נאור וליאור אליהו 7 כ"א, שרון ששון 6, ארז כץ 3, דרור חג'ג', ליאור ליובין ומשה מזרחי 2 כ"א, רביב לימונד 1.

רביב לימונד, שפרק אתמול את הכתף במהלך המשחק, יטוס היום ארצה על מנת לערוך צילומים בכתף, מהם ניתן יהיה לקבוע את תקופת ההיעדרות שלו. השחקן עשוי להחמיץ את מוקדמות אליפות אירופה, והוא מצטרף לפצועים האחרים בנבחרת מאיר טפירו, ארז מרקוביץ', גור שלף וטל בורשטיין.

במקביל, ממשיכים באיגוד הכדורסל במאמצים לשנות את נטיית פיב"א לגבי אירוח המשחקים בישראל. "אני לא יכול להעריך איך הם חושבים", אמר יו"ר האיגוד ירמי אולמרט בתשובה לשאלה לגבי הסיכוי שהמשחקים יחזרו לארץ לאחר הפסקת האש בצפון. "אין שום הצדקה שיהיה עיכוב בהחזרת המשחקים לארץ, בטח אחרי הפסקת האש. אנשים חוזרים לשגרה, הלבנונים חוזרים לבתים שלהם אז למה שבתל אביב לא יהיו משחקים? אולי יש קבוצות שמעדיפות לשחק עם ישראל במקום אחר ולא בארץ".

אולמרט שלח אתמול מכתב נוסף לנשיא פיב"א אירופה, אך בשל החג טרם התקבלה תשובה. החג הנוצרי מעכב כרגע גם את הסיכום הסופי לגבי היעד החלופי לאירוח המשחקים, עליו צריכים באיגוד לדווח לפיב"א עד יום שישי.

עדכון ראשון: 15.8.06 12:04
עדכון אחרון 16.8.06 13:29

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully