וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה חזרה הביתה

רומן רוזנבלט

15.8.2006 / 10:49

האלופה קיימה את האימון הראשון שלה במגרשה הביתי אחרי חודש של נדידה. בוקולי: "אם אני יכול להתאמן כאן, גם ליברפול יכולה"

מכבי חיפה ערכה הבוקר (שלישי) את האימון הראשון שלה בחיפה אחרי כמעט חודש, במהלכו נאלצה לנדוד במגרשים שונים בארץ. מהאימון נעדרו שחקני הנבחרות השונות ובנוסף אלון חרזי, שקיבל מנוחה.

חרזי, שצפה בחבריו מהספסל אמר: "הגיע הזמן לחזור הביתה. עד אתמול בערב היינו אמורים להתאמן בוינגייט וזה כיף גדול". לגבי סוגיית אירוח המשחק מול ליברפול אמר חרזי: "לצערנו אנחנו לא מקבלים כל מה שאנחנו רוצים, למעשה אנחנו לא מקבלים כלום. אני מקווה שיתחילו לעשות משהו עם העניין הזה וכמובן בעניין המחירים. אנחנו השחקנים וראשי הקבוצה מאוד רוצים לראות את הקהל ואנחנו מקווים שאופ"א תתחשב בנו ותחזיר את המשחקים לארץ.

מאמן הקבוצה רוני לוי התייחס גם הוא לחזרה לעיר ואמר: "עברנו תקופה ארוכה שבה היינו צריכים לנדוד. זו הזדמנות נוספת להודות להפועל ת"א ולבני יהודה על האירוח. אני שמח שהעניינים נרגעו טיפה, לא רק בשבילנו אלא גם בשביל אזרחי המדינה, שרבים מהם עברו דברים הרבה יותר קשים מאיתנו". לגבי משחק הגומלין מול ליברפול אמר לוי: "אם הכל יהיה רגוע אין שום סיבה שזה לא יקרה בארץ. אני מקווה שמי שצריך לתת את הדעת על העניין יטפל בזה".

גוסטבו בוקולי הברזילאי נשאל איך הוא ישן בלילה בימים אלה והשיב: "אין כמו בבית, מאוד התגעגענו להתאמן כאן. באימון רצתי כמו ילד שעלה מהנוער. זה היה קשה לעבור ממקום למקום. אישית אני מרגיש מאוד בטוח, אמרו לנו שאנחנו יכולים לחזור, אנחנו עושים מה שאומרים לנו. אני מקווה שמול ליברפול יהיה יותר טוב מהמשחק הקודם. כמובן שהכי טוב שיש קהל אבל אנחנו צריכים להתרכז במגרש. אני לא מפחד מליברפול, אנחנו נבוא חזקים. לדעתי אפשר לשחק ברמת גן, אם זה היה תלוי בי זה היה שם אבל אני לא קובע כלום. אם אני יכול להתאמן בחיפה, הם יכולים להגיע לרמת גן".

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, התייחס היום לסוגית משחק הגומלין מול ליברפול: "אנו משוכנעים כי מאותה סיבה שאופ"א החליטה לבטל את משחקי הכדורגל הבינלאומיים בישראל, עליה לקבל החלטה לקיים את משחק הגומלין מול ליברפול בארץ. אם המלחמה הייתה סיבה לביטול המשחק, הרי שהפסקת האש ואי הלוחמה מחייבים את ביטול ההחלטה השלילית. אופ"א תמיד דגלה במשחק פייר פליי והחזרת הביתיות לקבוצות הישראליות הינה אחד מיסודות הפייר-פליי".

שחר אף הודה ליו"ר ההתאחדות לכדורגל, איצ'ה מנחם על מאמציו לשנות את החלטת אופ"א ודרישתו לקיים את המשחק מול ליברפול בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully