וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעה חדשה של ריאל על רייס

15.8.2006 / 9:34

אבל בינתיים קלדרון מודה: "נכשלנו בהבאת שחקנים". להמן רוצה לשחק עונה בגרמניה, מועמד עם הנרי ואבואה ל-MVP של ליגת האלופות

ריאל מדריד לא מוותרת על חוזה "אני משנה את דעתי כל שעה עגולה" אנטוניו רייס. רייס, שרצה ולא רצה לשחק בארסנל בערך 4,000 פעם בדקה, אמר אתמול (שני) כי אינו מעוניין לחזור ולהתאמן בשורות התותחנים. הקבוצה הספרדית שולחת ללונדון משלחת מיוחדת, שתנסה לשכנע את ראשי ארסנל להעביר את הקשר המזגזג. "נגיש הצעה מיוחדת", אמרו במועדון.

ביום רביעי שעבר ביקר פרדראג מיאטוביץ', המנהל המקצועי של ריאל, את ארסנל, עם הצעה של 8 מיליון ליש"ט (כ-70 מיליון שקל). אבל דייויד דין, סגן יו"ר הקבוצה האנגלית, סירב. נראה אם הפעם יש משהו שיגרום לו לשנות את דעתו.

יינס להמן, שוער ארסנל ונבחרת גרמניה, הודה בראיון לשבועון הגרמני "קיקר", כי העונה הקרובה עשויה להיות האחרונה שלו בפרמייר-ליג. "המטרה שלי היא להגיע ליורו 2008 עם גרמניה ואז לפרוש, גם מהנבחרת וגם מהכדורגל במועדונים", אמר להמן, "לפני כן אני רוצה לחזור ולשחק לפחות עונה אחת בבונדסליגה". ללהמן נותרה עוד שנה בחוזהו בארסנל והמאמן, ארסן ונגר, כבר החל לחשוב על מחליף לטווח ארוך.

אופ"א הכריזה על המועמדים לתואר השחקן המצטיין של ליגת האלופות לעונת 2005/06. ארסנל מנפקת שלושה שחקנים: תיירי הנרי, אמנואל אבואה ולהמן.

"לא אתערב בהחלטות המקצועיות"

ובינתיים, נשיא ריאל מדריד רמון קלדרון מודה שנכשל במשימת חיזוק הקבוצה. קלדרון הבטיח עוד לפני בחירתו, כי ידאג להביא כוכבים שיכניסו רוח חדשה במועדון, כשעל הכוונת היו ססק פברגאס מארסנל, אריאן רובן מצ'לסי וקאקה ממילאן. כולם נשארו בקבוצותיהם הנוכחיות. "לא הצלחנו להביא אותם. אבל כעת הכל תלוי בהחלטות המקצועיות של קאפלו ומיאטוביץ', ואני בוודאי שלא רוצה להתערב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully