וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרו גודן נשאר בקליבלנד

15.8.2006 / 0:24

רצה 60 מיליון לשש שנים, התפשר על 23 לשלוש. הרינגטון קרוב לעבור סוף סוף מאטלנטה לאינדיאנה. מקיניס נזרק מהנטס

אטלנטה הוקס קרובה להשלים את הטרייד על אל הרינגטון. הקבוצה דרשה בעבר טרייד אקספשן (חוזה דמה שנועד להשוות את המשכורות), בחירת דראפט סיבוב ראשון ושלושה מיליון דולר במזומן, אך הסכימה לצמצם את דרישותיה.

ההוקס יחתימו את הרינגטון על חוזה לשש שנים על סך 57 מיליון דולר, וישלחו אותו לאינדיאנה פייסרס יחד עם הסנטר ג'ון אדוארדס, וזאת עבור בחירה עתידית בסיבוב הראשון בדראפט, פלוס אותו טרייד אקספשן. סוכנו החדש של הרינגטון, ארן טלם, היה זה ששכנע אותם לרדת מהשלושה מיליון במזומן. עכשיו הצדדים רק מחכים להחלטה סופית של הפייסרס. אם עד יום שני לא תגיע תשובה חיובית, סוכנו של הרינגטון יחל במו"מ עם שש קבוצות אחרות שמעוניינות בשירותיו של הפורוורד, ביניהן גולדן סטייט, דנבר ומינסוטה.

* ג'ף מקיניס נזרק מהניו ג'רזי נטס, ובכך הוא ממשיך את המסורת שלו, שהיא לסיים בצורה רעה את השהות שלו בקבוצות. כך, כזכור, הסתיימו הקדנציות שלו בצפון קרולניה, בקליפרס ובבלייזרס. הנטס הודיעו לו שגם אם לא ימצאו לו קבוצה עד פתיחת מחנות האימונים, שלא יתייצב לאימוני הקבוצה.

* דרו גודן קרוב לסיכום לשלוש שנים נוספות בקליבלנד קאבלירס, תמורת 23 מיליון דולר. הפאוור פורוורד, שנבחר רביעי בדראפט 2001 על ידי ממפיס, משם הועבר לאורלנדו ואז לקליבלנד, חיפש חוזה ענק ורב שנתי, בדומה לזה שהשיג ננה - 60 מיליון דולר לשש שנים. הקאבס סירבו לכך, וגודן ניסה להשיג סיין אנד טרייד עם קבוצה אחרת שתסכים לשלם לו את הסכומים הללו, אולם לאחר שראה כי השווי שלו בשוק החופשי אינו כשם שחשב, התפשר על חוזה לשלוש שנים ליד לברון ג'יימס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully