וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: אדניה שוקל להתפטר מתפקיד הדובר

ניר איסקוב

14.8.2006 / 23:04

עקב אי הוודאות הניהולית וחוסר רצונו של ציון דלל למנות 2 אוהדים כנציגי ציבור בעמותה. חוזהו של קקון טרם הועבר, קשר ניגרי להתרשמות

שבועיים בלבד לאחר שמונה לדובר הפועל פ"ת, שוקל מיכה אדניה את צעדיו, על רקע חוסר הוודאות הניהולי במועדון, וכן לנוכח חוסר רצונו של הבעלים ציון דלל, למנות שני אוהדים של הקבוצה כנציגי ציבור בעמותה.

לטענת אדניה, מינויים שניים מתוך שלושה, עו"ד דור ליאונד, עו"ד תומר פרסלר ומני ויינשטיין, הובטח לו טרם כניסתו לתפקיד, ועתה דלל מתחמק מהבטחתו. דלל ואדניה התעמתו ביניהם מילולית באימון הקבוצה הערב (שני), כשלצד הדובר, ששימש עד לא מזמן כאחד מראשי האוהדים, נמצא יוסי מנחם, מראשי חוג האוהדים "פנתרים כחולים".

לדברי האוהדים, הסיבה שבעטיה דלל נסוג מהבטחתו לאדניה, היא וטו למהלך שהטיל הספונסר הראשי של המועדון, מאיר שמיר, שאף איים להפסיק את תמיכתו בסך 1.2 מיליון שקל, אם הוא אכן ייצא לפועל.

מנחם אמר לוואלה! ספורט: "האוהדים הלכו עם ציון כי הוא אוהד הקבוצה ובגלל הבטחה שלו. הוא לא יכול להתנער מזה היום. אנחנו מבינים שהוא זקוק לתמיכה של שמיר, אבל אם היא מותנית בכך שלא תהיה שקיפות מצד האוהדים, זה אומר דרשני".

דלל הגיב: "אני מכבד ואוהב כל אוהד של הפועל פ"ת, אבל הבעיות בקבוצה כרגע הן הרבה יותר גדולות ממינוי כזה או אחר של חברי עמותה. בנוסף, מאחר שאיני עדיין בעל הבית באופן מעשי, נראה לי שזה כלל לא הזמן לדון בעניין הזה".

"אם ציון דלל מכריז שהוא לא בעל הבית, אז למה הוא צריך אותי כדובר שלו?", השתומם אדניה. "דובר של מי אני? של ציון דלל, של רונן אלעד, של מי בדיוק? למיטב ידיעתי, רונן אלעד לא מינה אותי להיות דובר הפועל פ"ת, כך שאני לא בטוח שהוא רוצה בכך".

לפי שעה, עדיין לא ברור מי יעמוד בראש הפירמידה של המועדון. ציון דלל ממשיך לשוחח בנושא עם הבעלים היוצא, רונן אלעד, אך השניים טרם הגיעו להסכמות.

מוטי קקון הביע בסיום האימון בפני דלל את מורת רוחו מהעובדה שחוזהו טרם הופקד ברשות לבקרת תקציבים, וזאת יממה בלבד מועד תשלום המשכורות. דלל הבטיח לחלוץ כי הנושא יטופל במהלך השבוע. גם חוזיהם של ברק ויסוקר, שוקה גדיאגה ומהראן אבו ריא לא הופקדו בבקרה. היו"ר ליאור שחר, ניסה להרגיע: "השחקנים יקבלו מחר (שלישי) משכורות כמתוכנן. נעביר בבקרה את החוזים של הארבעה בקרוב".

סמואל אוגסוניה, קשר אחורי בעל 17 הופעות בנבחרת ניגריה, ינחת מחר להתרשמות בקבוצה. תנאיו של הקשר בן ה-25 בקבוצה לעונה הבאה כבר סוכמו, ועלותו הכוללת נאמדת ב-200 אלף דולר. אשתקד שיחק אוגסוניה בלוקומוטיב מוסקבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully