וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש דברים יותר חשובים מבן חיים"

ניר איסקוב

14.8.2006 / 22:17

דרור קשטן ערך מסיבת עיתונאים בסלובניה לקראת המשחק שיפתח את הקדנציה שלו בנבחרת. בניון הפצוע בספק, קולאוטי מחכה לאישור

נבחרת ישראל תערוך מחר (שלישי) ב-21:00 את משחק הבכורה בעידן קשטן, כשתתארח למשחק ידידות בסלובניה. הערב (שני) במסיבת עיתונאים לקראת משחק ההכנה האחרון לפני הבכורה במוקדמות יורו 2008 מול אנדורה, דיבר קשטן על התרשמותו מהצוות.

"יש שביעות רצון מהבחורים ומהרצינות שלהם", אמר המאמן שרק אתמול השעה את אחד מבכירי שחקניו. "יש דברים יותר חשובים מטל בן חיים", התייחס קשטן לניפוי, "כמו הפסקת אש ומלחמה. אני רוצה לברך על הפסקת האש והחזרת החיים למסלול השגרה".

כמו כן התייחס קשטן לכושרם של השחקנים: "שחקני מכבי חיפה נמצאים בכושר גופני טוב בהרבה משאר השחקנים, רואים שהם עשו הכנה טובה מאוד לעונה הזאת". לגבי חשיבות המשחק בלובליאנה אמר: "אומנם מדובר במשחק ידידות, אך מדובר גם במשחק על הכבוד שלנו ובשביל הדגל שלנו".

יוסי בניון ערך אימון חלקי בלבד וההערכה שהוא לא יטול חלק במשחק מחר. השחקן הגיע אחרי שבועיים בהם לא התאמן בווסטהאם עקב פציעה ודרור קשטן, הרואה בקפטן החדש שלו את מנהיג הנבחרת במוקדמות היורו, אינו מעוניין לסכנו.

בהתאחדות לא הצליחו להשיג היום אישור בכתב לגבי שיתופו של רוברטו קולאוטי בנבחרת וינסו לעשות כן מחר. החלוץ, לו תעודת תושב ארעי, עדיין לא השלים את תהליך התאזרחותו, ולכן בנבחרת לא ייקחו סיכון בשיתופו כל עוד לא ניתן אישור מפורט מפיפ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully