וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרדיקוביץ' חתם לעונה במכבי ת"א

ניר איסקוב

15.8.2006 / 18:47

אלי כהן החליט להחתים את החלוץ הסרבי, שהצהיר: "נתמודד על האליפות". מכבי ערערה על האיסור לאפשר לה לארח את בית"ר בר"ג

החלוץ הסרבי, מיליאן מרדיקוביץ', חתם היום (שלישי) לעונה במכבי ת"א עם אופציה לשלוש עונות נוספות, ויהיה הזר הרביעי שלה.

מרדיקוביץ' בן ה-24 לא שותף במשחק ההפסד אתמול (שני) 3:1 מול בני סכנין בקרית שלום, מאחר שלא הגיעו תוצאות כל הבדיקות הרפואיות שעבר, אולם המאמן אלי כהן כבר הצהיר כי הוא מכיר את יכולותיו של החלוץ, ומעוניין רק לבדוק שהוא מגיע במצב גופני טוב. אשתקד שיחק החלוץ במטאליסט חארקוב האוקראינית, ולפני שבועיים חזה בביצועיו מאמן השוערים, שורה אובארוב.

אלי כהן אמר לאתר הרשמי של מכבי ת"א: "אני שמח מאוד. כולם יודעים שזו עמדה שהתקשנו בה בתחילה, אבל היא חשובה מאוד. חלוץ מטרה כמו מרדיקוביץ' יוסיף לנו מחץ וכוח בחוד, וזה מה שחיפשנו. אולי לא כולם יודעים, אבל מרדיקוביץ' היה האופציה הראשונה שלנו, אך בשל סירוב קבוצתו, לא יצא הדבר אל הפועל". אחה"צ, לאחר שחתם על החוזה, ערך השחקן אימון בכורה עם חבריו החדשים לקבוצה.

מכבי ת"א הגישה היום ערעור לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל בנוגע לסירוב ועדת ליגה וגביע לאפשר לה לארח את בית"ר ירושלים במחזור הפתיחה בשבוע הבא באצטדיון ר"ג, במקום בבלומפילד.

בערעור, שהוכן על ידי פרקליט המועדון, עו"ד יוחאי הורביץ, טוענת מכבי כי בכוונתה להקצות 5,000 כרטיסים לילדי הצפון כמחווה.

אתמול (שני) נוצחה מכבי ת"א במשחק אימון בקרית שלום 3:1 על ידי בני סכנין. עומר סאני, בסאם גנאים ויוסוף קאסום כבשו לסכנין, דור מלול מהנוער הקטין לזכות מכבי.

מכבי הופיעה ללא 8 שחקנים: יוסי שבחון ומשה ביטון המשתייכים לנבחרת הבוגרת, תמיר כהן, עומר פרץ, יובל שפונגין, אורי שטרית, ליאור ז'אן ורועי דיין, הנכללים בסגל הנבחרת הצעירה. לעומת זאת, הקפטן אבי נמני, ושלושת הזרים, טברטקו קאלה, מילאן מרטינוביץ' ואיבן ראדזיץ', נטלו חלק במשחק.

אלי כהן אמר בסיום לאתר הרשמי של המועדון: "אנחנו לא נראים טוב, יש לנו הרבה תחלואים בקבוצה. למזלנו, יש לנו מספיק זמן עד תחילת העונה, וניראה טוב. אני כל הזמן מנסה לבדוק שיטות וצירופים חדשים. עד שנגיע לזמן האמת, נמצא את הנוסחה הנכונה".

המנכ"ל אלי דריקס, גיחך לנוכח פרסומים שונים שלפיהם מכבי "הסתירה" את המשחק מאוהדיה עקב המפגש מול קבוצה מהמגזר הערבי כשהמצב הביטחוני הוא עדין. "חשבתי ששיחקנו בבונקר תת קרקעי", אמר דריקס.

מכבי ת"א תארח את מכבי נתניה ביום ראשון הקרוב ב-19:15, במסגרת המחזור הרביעי בגביע הטוטו. המשחק יועבר ישירות בערוץ 10.

מיליאן מרדיקוביץ - ביוגרפיה

"אני שמח, אני מרגיש שהגעתי למועדון גדול", אמר הערב מרדיקוביץ' לאתר הרשמי לאחר סיום אימון הבכורה שלו, "אני מאמין שנתמודד בצמרת וגם על המקום הראשון. ראיתי שזה מועדון גדול עם שחקנים גדולים ולמרות חוסר ההצלחה בשנה שעברה אפשר להצליח העונה".

"אני שמח שהמצב הביטחוני נרגע וחזר לשגרה", הוסיף הסרבי, "קצת חששתי אבל עכשיו אני מרוצה מאוד, בעתיד גם אשתי והילד שלי בן השנתיים יצטרפו אליי".

לגבי שיתוף הפעולה הקרואטי-סרבי אמר: "זה טוב שיש לי כמה חברים מאותה מדינה בקבוצה, זה עוזר לי להשתלב ואני מאמין שזה יעשה לנו רק טוב".

מרדיקוביץ', 24, נולד ב-6 במאי 1982 (1.87 מ', 80 ק"ג). במהלך הקריירה הקצרה שלו הוא הספיק לנדוד בלא מעט קבוצות. ב-1998 הוא הגיע לקבוצת הנוער של אנדרלכט, אבל לא לבש את מדי הקבוצה הבוגרת. ב-2002 שב לסרביה, לא.ו.פ.ק בלגראד. אחרי שנה שב לבלגיה, הפעם לגנט, אבל בתום עונה שב לא.ו.פ.ק. השהות בבלגראד הייתה הפעם קצרה ביותר, ואחרי חצי עונה הוא עבר לרד בול זלצבורג. בתום אותה ענה עבר למטאליסט חארקוב האוקראינית, ועכשיו למכבי. בסך הכל שיחק ב-4 העונות האחרונות ב-5 קבוצות שונות.

על פי האתר הרשמי שלו (קישור לאתר בתחתית העמוד), המאזן שלו מצביע על 20 שערים ב-26 הופעות בא.ו.פ.ק, 4 שערים ב-15 הופעות בגנט, 3 שערים ב-10 הופעות בגנט, ו-7 שערים ב-24 הופעות במטאליסט.

עדכון ראשון: 14.8.06, 20:52
עדכון אחרון: 15.8.06, 18:47

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully