וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן סילק את חיים מאימון נתניה

רומן רוזנבלט

14.8.2006 / 19:44

אחרי שזרק לעברו הערה מיותרת. מנור חסן כבר לא בתוכניות של הקבוצה. גביע הטוטו: המשחק מול מכבי ת"א ישודר בערוץ 10 ביום א'

מכבי נתניה מתעקשת להמשיך את הפגרה הסוערת שהיא עוברת. היום (שני) באימון אחר הצהריים מאמן הקבוצה, אלי גוטמן, סילק את שחקן הרכש אופיר חיים, לאחר שהאחרון פלט לעברו כמה מילים מיותרות. בסיום האימון נקרא אופיר חיים לשיחה אישית אצל המאמן.

גם המגן אורי אוזן איחר לאימון, והצטרף אליו רק לאחר שעשה אימוני ריצה.

מרקו בלבול שוחח עם דוד חדד, סוכנו של הקשר אדם וייר, שלדברי שחקנים בקבוצה, ספג קללות מעוזר המאמן באימון ביום חמישי האחרון. בלבול הכחיש את הדברים בשיחה עם חדד, שהבהיר כי מבחינתו העניין נסגר. בקרוב עתידו בקבוצה עשוי להתבהר, אחרי שיחות שיערוך עם ההנהלה והצוות המקצועי.

דורון מיינגרטן ואדם וייר לא הורשו להתאמן היום, ונענשו על עבירת משמעת שביצעו, ככל הנראה בשל אי הבנה שנוצרה עם הצוות המקצועי. נדב קידר וישראל זויטי ערכו אימונים קלים, וגם דודי פדלון ממשיך להתאושש מהפציעה.

משחקה של הקבוצה בגביע הטוטו מול מכבי ת"א ייערך ביום ראשון, ויועבר בשידור ישיר בערוץ 10.

הקבוצה הודיעה היום כי הקשר מנור חסן אינו נמצא בתוכניות של הקבוצה לקראת העונה הבאה. בנוסף מסר דובר הקבוצה וחבר ההנהלה, איציק גניש, כי המועדון בודק את האפשרות לצרף את אורן זיתוני, כאשר גם האפשרות שטל בנין יגיע לנתניה עומדת על הפרק, כפי שפורסם בוואלה! ספורט לפני כשבועיים.

במקביל, גוטמן ממשיך לחפש קשר יצירתי זר, כשאת העמדה הזו עשוי למלא הקשר הנבחן מקוסטה ריקה, כריסטיאן ברייס, אם ירשים. גם ג'ף טוטואנה ממשיך להתאמן, אך אם יצורף קשר זר, הוא ישוחרר.

כל הצוות של מכבי נתניה הגיע היום להלווייתו של אבי טגה, אחיו הצעיר של אמיר טגה, בקרית עקרון. שחקנים שנכחו בהלוויה סיפרו כי הקשר לקח קשה את מות אחיו הצעיר, בן 17 בסך הכל, נראה מסוגר וכמעט ולא תיקשר עם סובביו. גורמים במועדון הבטיחו לסייע לשחקן ככל שניתן כדי להחזירו לשגרה במהרה.

עיריית נתניה הציבה שלטים בסמוך למגרש ה"קופסא", הקוראים לכל המעוניין להגיש הצעות לבניית בתי מגורים במקום. העונה תמשיך מכבי נתניה לשחק במגרשה המיתולוגי, אולם לא ברור אם כך יהיה גם בעונה הבאה. האצטדיון החדש בעיר אמור להיות מוכן רק לקראת יולי 2008.

היום בשעות הערב התקיים הפנינג בית הספר לכדורגל של מכבי נתניה, בהדרכתו של המנהל המקצועי החדש של מחלקת הנוער, בני לם. ייתכן שהרבה בזכות אישיותו האירוע זכה להצלחה רבה, כאשר עשרות ילדים נרשמו לבית הספר. נראה כי עם תחילתו של עידן יאמר, החל גם תהליך של חזרה של בני הנוער בעיר למכבי נתניה.

עדכון ראשון: 14.8.06, 16:04
עדכון אחרון: 14.8.06, 19:44

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully