וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקוביץ' עדיין מעורב בנתניה

אסף אקרמן

14.8.2006 / 7:29

המנג'ר המתפוטר נכח בפגישות האחרונות של הקבוצה, בידיעת יאמר. גוטמן ממשיך לרטון, הקבוצה תצא להלוויית אחיו של טגה

אייל ברקוביץ' ממשיך להיות מעורב בפעילות הקבוצה. אתמול למשל נכח מנג'ר נתניה המתפוטר בפגישה בין סוכנם של שני השחקנים מקוסטה ריקה, מרין וברייס, לבין מאמן נתניה אלי גוטמן ועוזרו מרקו בלבול.

נודע שברקוביץ' מקבל דיווחים שוטפים בנושאים מקצועיים ופגישות מתקיימות לפחות פעם בשבוע. גורם בקבוצה סיפר אתמול: "גוטמן מתייעץ עם אייל גם בגלל שהוא בנה את הסגל".

מי שחשב שהבעלים, דניאל יאמר, לא מצוי בסוד העניינים - טעה. "אני ואייל לא גמרנו במלחמה", הגיב אתמול יאמר באמצעות דוברו, "אני לא שורף קשרים, מערכת היחסים טובה, ומחברים אני תמיד לוקח עצה".

גוטמן רותח (רומן רוזנבלט, מערכת וואלה!)

מכבי נתניה ערכה אתמול (ראשון) את האימון הראשון השבוע, בצל הטרגדיה של מות אחיו של אמיר טגה, ועל רקע הגעתו של הבלם הבינ"ל לואיס מרין לארץ במהלך סוף השבוע.

מרין התאמן היום עם הקבוצה, כמו גם סטיבן ברייס, קשר נבחרת קוסטה ריקה שלא שיחק במודניאל האחרון. המאמן, אלי גוטמן, שוב נזף קשות בכמה שחקנים במהלך האימון, כאש אמר בן היתר "אני אלמד אתכם לשחק כדורגל מא' עד ת'", בין היתר נזף גוטמן קשות בקשר הצעיר, דלה ימפולסקי.

היום תצא כל הקבוצה להלוויתו של אבי טגה ז"ל, אחיו של אמיר טגה, שתתקיים בשעה 11:00 בקרית עקרון. במהלך כל סוף השבוע האחרון הגיעו לביתו שחקנים ונציגי ההנהלה ולא מעט אנשים התקשרו לנחם אותו.

עם שובו של מנכ"ל הקבוצה קובי בלדב היום, צפוי להיכנס להילוך גבוה המו"מ הכספי עם אורן זיתוני, שבו גוטמן מעוניין. גם עתידו של הקשר, גיא טוביאק עשוי להתבהר מחר, לאחר שישוחח גם הוא עם בלדב ועם המאמן, וזאת על מנת לסגור את כל סוגיית העברתו בבקרה התקציבית. בשחקן מתעניינות מספר קבוצות, אך הוא ינסה קודם כל למצות את האופציה של מכבי נתניה.

הקשר רביד גזל מתרחק כרגע מהקבוצה, כאשר הוא אמור להיפגש בימם הקרובים עם הנהלת מכבי חיפה לדון בעתידו, כשהנטייה שלו לעת עתה היא להישאר במדי האלופה ולנסות ולהילחם על מקומו.

עדכון ראשון: 13.8.06, 23:02
עדכון אחרון: 14.8.06, 07:29

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully