וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה מוקדש למדינה"

13.8.2006 / 20:14

אלכס אברבוך סיפר שהמצב בארץ נתן לו מוטיבציה מיוחדת בדרך לזכייה שניה ברציפות באליפות אירופה ולא נפרד מהדגל הכחול-לבן

מהרגע שאלכס אברבוך ביקש מאנשי המשלחת הישראלית ביציע את דגל ישראל, כמה דקות אחרי שקלט שהוא אלוף אירופה פעם נוספת, הוא לא נפרד ממנו, כך מספרים אנשי המשלחת הישראלית בשבדיה. אברבוך עטף את עצמו בדגל הכחול לבן, והתהלך בגאווה לכל מקום. לחדר ההלבשה, לחברים מהמשלחת, לאכול משהו ובחזרה לטקס המדליות לעיני כ-25 אלף צופים בגטבורג, שחיכו למעשה לטקס הנעילה של האליפות.

"אני שמח שהצלחתי לעשות משהו משמח בשביל המדינה, זה הדבר החשוב ביותר", אמר הפטריוט שזכה בפעם השניה ברציפות באליפות אירופה בקפיצה במוט והוסיף: "לקחתי ללב את כל מה שקרה בצפון כשהגעתי לאיצטדיון. חשבתי על כל החיילים שצריכים לעשות שם את העבודה וידעתי שאני צריך לעשות את העבודה שלי במה שאני יודע לעשות. אני אוהב לתת מתנות ואני יכול לתת אותן רק במה שאני יודע לעשות, לקפוץ במוט". קפיצה של 5.70 מ' הספיקה לו הפעם כדי לזכות בזהב, בעיקר בשל תנאי מזג האוויר הקשים באיצטדיון, שכללו גשם ורוחות חזקות, שדווקא את הנציג הישראלי ממש לא הפחידו.

"מה שהפריע לי יותר ממזג האוויר היה גמר עם 20 קופצים ועם הבדלי רמות גדולים בינהם", סיפר אברבוך וכשנשאל איזה הישג היה מרגש יותר, הזכייה במינכן או מדלית הזהב בגטבורג אמר: "זה די שונה. במינכן הייתי מאוד מרוצה מההופעה שלי ומהתוצאה, אבל הזכייה בגטבורג עשתה לי קצת יותר טוב. חלק מזה גם בגלל שאני לקראת סוף הקריירה וכל קפיצה היא משמעותית".

על המשך הדרך שלו והתחרויות הבאות בשנתיים הבאות, אליפות העולם ביפן בקיץ הבא ואולימפיאדת בייג'ין בעוד שנתיים אמר אברבוך: "פיזית אני מרגיש שאני בכושר טוב ויכול להגיע לתחרויות האלה בשיא. אין לי כרגע בעיות בריאותיות ואני מאמין שאני אוכל להגיע שם להישגים".

אברבוך לא יחזור לארץ ביום שני עם המשלחת הישראלית ויטוס משבדיה לשוויץ, שם יתחרה בתחרות הגולדן ליג ביום שישי הקרוב. באמצע השבוע הבא הוא ישתתף בתחרות נוספת באוסטריה וב-23 לאוגוסט הוא אמור לנחות בארץ. באמצע ספטמבר, אברבוך ישתתף בתחרות גביע העולם ליבשות, שם הוא יהיה נציג נבחרת אירופה בתחרות הקפיצה במוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully