וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון ראשון העונה למכבי חיפה במשחק רשמי

רומן רוזנבלט

13.8.2006 / 23:37

האלופה התנחמה מההפסד לליברפול עם ניצחון 1:2 על מכבי הרצליה במחזור השני בגביע הטוטו. בית ב': בני יהודה-מכבי פ"ת 1:0

מכבי חיפה השיגה הערב (ראשון) את ניצחונה הראשון העונה במשחק רשמי, כשגברה על מכבי הרצליה 1:2 במחזור השני בבית א' בגביע הטוטו.

חיפה, שסיימה לפני שבוע בתיקו 1:1 מול מכבי נתניה והפסידה בהמשך השבוע 2:1 לליברפול בחוץ במוקדמות ליגת האלופות, טיפסה למקום השני בבית א', אחרי הפועל פ"ת שהשיגה שני ניצחונות בשני משחקים.

הרצליה שלטה במחצית הראשונה, שהסתיימה ללא שערים ומי שהיה אחראי לשינוי החיובי של חיפה היה אלן מסודי, שנכנס כמחליף בדקה ה-55. כעבור 12 דקות הגיע השער הראשון במשחק, כששאול סמדג'ה הדף לא טוב כדור של מגרלשווילי ועדן בן בסט דחק מקרוב, כדי להעלות את חיפה ל-0:1. 5 דקות לאחר מכן, בן בסט כמעט השלים צמד כשבעט מקרוב למשקוף, אלא שגוסטבו בוקולי התקמם טוב בצד השני, כדי לכבוש בחצי מספרת ולהעלות ל-0:2. הרצליה הצליחה לצמק בדקה ה-76, כששלומי טולדו פרץ לרחבה והוכשל על ידי אמיר אדרי, השוער השלישי של האלופה. עומר בוקסנבוים דייק בפנדל וקבע את תוצאת המשחק, 1:2 לחיפה.

ראובן עטר, מאמן מכבי הרצליה, נשאל תחילה על המצב בצפון שמקרין גם עליו, זאת לאחר שהביא את שלושת ילדיו למשחק: "המצב בצפון לא טוב. היום רצנו חמש פעמים אל המקלט וממנו. לכן אפילו הבאתי את הילדים שלי לפה, הבנתי שגם במהלך המשחק הקטיושות נמשכות והמצב בהחלט לא נעים".

לגבי המשחק אמר עטר: "במחצית הראשונה שיחקנו טוב, אבל סבלנו מנאיביות בהתקפה, במחצית השנייה חיפה השתלטו על המשחק, אנחנו חזרנו אחרי השער המצמק. אנחנו עוד נעבוד על החלק של ההתקפה".

לגבי דחיית הליגה אמר: "לדעתי אם המצב מפריע אפילו לקבוצה אחת צריך לדחות את הליגה והמהלך הזה נכון". לגבי המשך בניית הסגל השיב עטר: "אנחנו מחכים לשחקנים נוספים שיגיעו, כרגע אין לי משהו חדש לומר לכם בעניין. אני עדיין מקווה שאסי דומב יחתום בקבוצה, כאשר מתקיים איתו מו"מ. מהנבחנים החלטתי להמשיך לבחון את החלוץ, מוחמד טונקו, אני יודע שלזרים לפעמים לוקח זמן להראות את היכולת שלהם, ועוד עם המצב הביטחוני. לגבי יאקיני, הוא שחקן טוב אבל אנחנו מחפשים חלוץ, אקבל לגביו החלטה הערב".

הבלם, ליאוניד קרופניק צפוי לעבור מחר את ניתוח הבקע וייעדר כחודש ימים ובכך הוא מצטרף לאליאסו איסיאקו, שעבר ניתוח אורתרוסקופיה במהלך השבוע שעבר ויעדר גם הוא מספר שבועות.

מאמן מכבי חיפה רוני לוי התייחס תחילה למה שהתרחש על הדשא היום בהרצליה: "במחצית הראשונה שיחקנו בכבדות, היה חם וגם שיחק מולנו יריב שנתן הכל. בחצי השני השתחררנו. אני שמח שניצחנו, כאשר במהלך המשחק היה לפרקים הרכב מאולתר. מבחינתנו זה היה עוד משחק הכנה טוב".

לגבי דחיית הליגה אמר לוי: "לדעתי זו החלטה נכונה, אני חושב שצריך לשמור על שגרת החיים, אבל גם לפעול בצורה הגיונית וללא מעט מאוהדי מכבי חיפה, כדורגל זה לא מה שנמצא בראש עכשיו. אני מקווה שעוד שבוע זה יהיה מאחורינו". כשהתבקש לוי לומר מספר מילים על אריק בנאדו שעבר היום סופית לבית"ר ירושלים, אמר: "אריק הוא שחקן טוב, ששיחק לא מעט שנים במועדון, תחתי ולא רק תחתי. יצא לנו גם לשחק ביחד. הוא נתן הרבה למועדון , אבל גם קיבל הרבה. אני מאחל לו הצלחה". לאחר מכן עקץ בחיוך: "הוא יצטרך להסתפק במקום השני".

בני יהודה-מכבי פ"ת 1:0

במשחק שהתקיים הערב בגביע הטוטו בבית ב', ניצחה מכבי פ"ת בחוץ את בני יהודה 0:1. שתי הקבוצות הפסידו במחזור הראשון בשבת ודובב גבאי כבש את שער הניצחון ללוזונים בדקה ה-39.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully