וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קץ האימפריה?

יואב ויכסלפיש

13.8.2006 / 18:17

הנהלה מבורדקת, קהל מיואש וסגל מדלדל. וואלה! ספורט פותחת עונה עם הפועל פ"ת, אחת המועמדות לירידה לליגה הלאומית

באו:

גל יער, שוקה גדיאגה, יפתח הררי, לזו דובה, ברנארד צ'וטאנג, מהראן אבו ריא, עומרי קנדה, יוסי דורה, יניב לוזון, אחמד קאסום, ברק ויסוקר.

עזבו:

מאור אלבז, סילביה צ'אבלינה, איגור ג'יזאלוב, גל כהן, אביתר אילוז, אורי אוזן, ארז אליאב, מנור חסן, יוסי שבחון, דאליבור ויסקוביץ', ג'אקאריג'ה קונה, מאיר בונפיטו, גיא שמיר, דניאל היידמן, יהודה ג'נשוילי, עומר בוקסנבוים, רביד גזל, טוטו תמוז.

מטרות

נפתח בחידה – מי היו הזרים של הקבוצה אשתקד? בין הזוכים יוגרל גוש דשא מהאורווה, שאמורה להיהרס תוך שנה או יותר. הזרים של פ"ת אשתקד (למעט השוער צ'אבלינה) היו ככל הנראה הגרועים בליגה, אבל טוטו תמוז ויוסי שבחון החזיקו את הקבוצה מעל לקו האדום. השניים האחרונים עזבו, כמיטב המסורת של הקבוצה, אבל במקומם ינסה אייל לחמן לטפח צעירים חדשים כמו עמרי קנדה, זאב חיימוביץ' והרכש אחמד קסום, וכן זרים מאפריקה, כדי לסיים עוד עונה במקומות 7-9. בינינו? גם הישרדות בליגת העל צריכה לספק את לחמן, שמגיע לקבוצת נעוריו בשיא השפל שלה.

למה הם יצליחו העונה?

בזכות הצעירים, שיסחבו את הקבוצה למרכז הטבלה. תמיד אפשר לסמוך על הצעירים של הפועל פ"ת, הפתעה מובטחת. בגביע הטוטו זה עובד בינתיים לא רע. וגם, איך לא, "העייט" מוטי קקון יחזור להיות בורג מרכזי בהתקפה ויספק מעל עשרה שערים בעונה. חברו אליהם את הזרים האלמונים מאפריקה של לחמן, שתמיד מגלה כשרונות מצוינים, וצאו מהפסימיות. החבורה הזאת תספיק כדי לנצח לפחות דרבי אחד מתוך השלושה, בדרך לסיבוב שלישי מחוץ למאבקי התחתית. וזה די הרבה, בהתחשב בנסיבות.

למה הם ייכשלו העונה?

הנהלת הפועל פ"ת יכולה לככב בקומדיית טעויות. כבר חמש שנים שהבכורה בעיר אצל ללוזונים, אבל המלחמות הפנימיות אצל הכחולים נמשכות במלוא הקצב. נכון לכתיבת שורות אלה, ציון דלל אינו מעוניין בקבוצה, רונן אלעד ישמח להיפטר מהסחורה, והעתיד הניהולי לא ברור. בתנאים כאלה אייל לחמן לא יוכל לעבוד והסרדינים ינטשו בהמוניהם את הספינה הטובעת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

אווירה ביציעים

עגמומית מתמיד. קריאות לחרם אוהדים נשמעות מכל עבר. לאוהדים נמאס מהפארסה שחוגגת מסביבם והם לא יהיו מוכנים להתפשר על פחות ממהפכה. צפו למיני מלחמת אזרחים, שיכולה להוריד את אימפריית העבר עד לליגה השנייה.

אטרקציה מרכזית

העיט מנסה לעשות קאמבק. או שיהיה מרגש או שסתם יהיה מצחיק. בכל מקרה, שימו לב לזאב חיימוביץ', בלם צעיר ונהדר, שיכול להגיע העונה עד לנבחרת של קשטן, מאמנו בעבר הלא רחוק, בעקבות המלחמה החדשה עם טל בן חיים.

למי יש סיכוי להגיע לוואלה! סלבס?

העייט (בקרוב 34) עדיין רווק, לא? אם הוא לא יצליח על הדשא, לפחות שכתבי וואלה! סלבס ייהנו ממנו.

טוקבק אופייני לקבוצה

"אף אחד כבר לא מאמין שמשהו ישתנה בקבוצה בדרך לאבדון" (טל צור-חלמיש באתר האוהדים "פנתרים")

איפה הם יהיו בעוד חמש שנים

תחת הבעלות של מאיר שמיר


הימור בווינר

מקומות 10-12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully