וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רענן כץ: "מבטיח שהלפרין ישחק במכבי"

13.8.2006 / 14:25

המו"מ מכבי גרם להלפרין לפזול לאירופה, אך הבעלים של מכבי ת"א אינו ממש מודאג. מנחם מונה למאמן הכושר, אסף דותן עובר לראשון לציון

למרות הצהרותיו של יותם הלפרין במהלך השבוע שעבר כי אינו פוסל עוד מעבר לקבוצה אחרת באירופה, במכבי תל אביב משוכנים כי הלפרין ישחק העונה בקבוצה. דבריו של הלפרין מגיעים, ככל הנראה, על רקע מחלוקת כספית הקיימת בין שני הצדדים. הלפרין מחזיק בחוזה לעונה נוספת בקבוצה, עליו חתם בקיץ 2003, והוא דורש לשדרג את שכרו בהתאם למעמדו החדש. הפערים בין הצדדים, נכון לעכשיו, גדולים, אך המו"מ ממשיך להתנהל. "אני יכול להבטיח שיותם יישאר במכבי", אמר רענן כץ, מבעלי הקבוצה.

אסף דותן (32, 193), שהיה אחד מנערי הפוסטר של מכבי תל אביב בשנתיים האחרונות, חתם לעונה אחת במכבי ראשון לציון וישחק תחת המאמן גלעד כץ.

מכבי תל אביב הודיעה רשמית על מינויו של יורם מנחם לתפקיד מאמן הכושר של הקבוצה. מנחם יחליף בתפקיד את אבי קובלסקי שעזב את הצהובים לטובת אולימפיאקוס של פיני גרשון. מנחם, בן 45, בוגר בית הספר למאמנים במכון וינגייט, משמש מזה 17 שנים כמאמן נבחרות ישראל בכדורסל, נוער ובוגרים. בימים אלה הוא לוקח חלק בצוות המקצועי של נבחרת ישראל המתכוננת למשחקי חצי גמר אליפות אירופה. מנחם, יליד ירושלים, היה מאמן הכושר של הפועל ירושלים במשך 15 שנים, ונחשב לסמל במועדון האדום מהבירה. בשנתיים האחרונות הוא אימן בבני השרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully