וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אוי ויי, פומפי!"

13.8.2006 / 11:22

כותרת זו לקוחה מכתבה של ה"אובזרבר", המתייחסת לקשר הישראלי שנוצר בפורטסמות'. רדנאפ: "אשקר אם אומר שרציתי את גרנט"

מהי מערכת היחסים של אברהם גרנט עם הארי רדנאפ בפורטסמות'? האם ייתכן שסשה גאידמק רכש את הקבוצה בלי עזרת אביו, ארקדי? ומה בדיוק טיב קשריו של סוכן השחקנים פיני זהבי עם המועדון?

על כל אלה מנסה ה"אובזרבר" לענות בכתבה שכותרתה "אוי ויי, פומפי", ועוסקת בעיקר בקן הישראלי שנוצר בקבוצה.

העיתון מעלה תמיהות על עסקיו של סשה גאידמק, ומטיל ספק בכך שפומפי שייכת לו בלעדית, בלי התערבות של אביו. "ב-2004 החברה שבבעלותו הרוויחה 647 אלף דולר. זה לא מספיק לקנות קבוצה ב-30 מיליון ליש"ט". ומוסיף: "בין 1995 ל-2003 הוא ניהל שבע חברות - אף אחת מהן לא רשומה היום". העיתון מציין את קשריו של פיני זהבי, ששידך את רומן אברמוביץ' לצ'לסי ואת גאידמק לפורטסמות'. מקורות בקבוצה אפילו מצוטטים כאומרים: "עם כל הישראלים שהביא לכאן, לא נתפלא אם הוא מתערב בהחלטות הניהול במועדון". אותם גורמים מציינים את חששו הכבד של המאמן מהקשר הישראלי שנוצר.

גאידמק הבן מצוטט שוב ואומר את שאמר בעבר: "כל ההון הוא שלי, אבי אינו מתערב בקבוצה". העיתון מביע השתאות מסכום של 30 מיליון ליש"ט, אותו הבטיח גאידמק להשקיע בפומפי: "סכומים הגבוהים מאלה שיש לפרגוסון, ונגר ולבניטז". ולמרות הסכומים הללו, הארי רדנאפ, מאמן הקבוצה, מתקשה להחתים שחקנים, מכיוון שלטענתו "כולם מדברים ועוברים דרך סוכנים, ואני רוצה לעשות את הדברים בדרך שלי".

בהנהלת פורטסמות' יש רק שניים שאינם ישראלים: רדנאפ והיו"ר פיטר סטורי. סגנו של גאידמק הוא דוד צ'יזיק, ומנהלה המקצועי של הקבוצה הוא אברהם גרנט. באשר לגרנט, רדנאפ שוב לא מסתיר את חוסר אהדתו לנוכחות המאמן הלאומי לשעבר בהנהלה: "אם אגיד שרציתי אותו כאן לצידי, אשקר". ולמרות תגובה ג'נטלמנית ביחס לגרנט, מצוינת התחושה של רדנאפ שהמאמן הלאומי לשעבר מחכה לו בסיבוב, המחוזקת בתגובה של עיתונאי ישראלי, שאומר: "גרנט הוא לא אחד שרק יישב בצד כדי לראות את הכסף נכנס לו לחשבון הבנק".

למה דווקא פומפי ולא אסטון וילה או וולבס, מועדונים עם חשיפה גדולה יותר? מכיוון שגאידמק רואה עתיד ורוד יותר לקבוצה הזו מהשתיים האחרות. והאוהדים? הם דווקא מרוצים. בפורטסמות' היה ריכוז גבוה של יהודים במאה ה-19, אבל הרכישה הזו באה משום מקום. "זה נפלא, סול קמפבל הוא מגנט למשיכת שחקנים ובכלל - אנחנו נראים כמו מועדון כדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully