וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא יכול להיות ששחקן יעשה דין לעצמו"

ניר איסקוב

13.8.2006 / 17:13

יו"ר ההתאחדות, איצ'ה מנחם, התייחס לתקרית בעקבותיה שיחרר דרור קשטן את טל בן חיים מהסגל, אחרי שסרב להתאמן בטענת פציעה

תקרית משמעת ראשונה בנבחרת ישראל בעידן דרור קשטן. המאמן הלאומי החליט הבוקר (ראשון) לנפות מהסגל את טל בן חיים, מאחר שאתמול הוא לא נענה לבקשת קשטן להתאמן עם חבריו, בטענת פציעה בשריר המפשעה.

"רופא הנבחרת, ד"ר מרק רוסנובסקי, קבע שהוא לא פצוע, ולא שיחרר אותו מהאימונים", הודיע קצין העיתונות, שאול אייזנברג. "לא נכון להפיל את התיק על הרופא".

בן חיים ימריא אחר הצהריים בחזרה לאנגליה, ולפי שעה, אין כוונה להנחית שחקן אחר במקומו, כך שהנבחרת נותרת עם שני בלמים בלבד בסגל, שמעון גרשון ותומר בן יוסף.

איצ'ה מנחם, יו"ר ההתאחדות, התבטא בנושא בתכנית הטלוויזיה "חדשות הספורט", בערוץ 5: "אני תומך בדרור קשטן. טל בן חיים הגיע לאימון עם נעלי ספורט ולא רצה להתאמן. לא יכול להיות ששחקן יעשה דין לעצמו, ולדעתי הוא שגה במקרה הזה. אני לא יודע כמה זמן יימשך כל הסיפור הזה".

"אפשר לעלות ליורו" (משה בוקר, שליח הארץ ללובליאנה)

"עם כל הכבוד למכבי חיפה, המשימה של הנבחרת הרבה יותר חשובה. הפעם אני מאמין שאפשר לעלות ליורו", הבהיר אתמול יניב קטן, לקראת המשחק מחרתיים מול סלובניה, משחק ההכנה האחרון לפני מוקדמות אליפות אירופה, שייפתחו במשחק חוץ באסטוניה ב-2 בספטמבר.

הנבחרת הופתעה לגלות כי במתחם בו היא מתאמנת, נמצאת גם נבחרת האתלטיקה של עומאן. היום תעבור הנבחרת להתאמן באיצטדיון אחר, אולם מדגישים שם כי אין לכך קשר לעובדה כי ספורטאים ממדינה ערבית נמצאים בסמוך אליהם.

הישראלי הטרי, רוברטו קולאוטי, שלא יוכל לשחק מכיוון שאישור אופ"א טרם הגיע, אמר לאחר האימון הראשון: "לא רק אני מתרגש, גם המשפחה שלי מתרגשת. אני מאוד רוצה לשחק בנבחרת ישראל, עבור כל שחקן הנבחרת זו פסגת ההצלחה. אני שמח על האמון שנתן בי דרור קשטן". שיתופו של קולאוטי במשחק הנבחרת מחרתיים מוטל בספק בגלל שהוא מחזיק בתעודת תושב ארעי, והליך איזרוחו טרם הושלם.

מוזמן טרי אחר, עמית בן שושן, אמר: "באימון הראשון הייתי ממש נרגש, אני רק בן 21 וכבר בנבחרת, זה כבוד גדול עבורי". יוסי בניון נחת היום מאנגליה והספיק ליטול חלק באימון הנבחרת. דודו אוואט יגיע הלילה מספרד.


מגן בית"ר ירושלים, רוני גפני, שנפצע ביום חמישי מול דינמו בוקרשט, הודיע לקשטן ברגע האחרון שהוא אינו מסוגל לצאת לסלובניה. גם עומר גולן הפצוע לא יצא עם הנבחרת, אבל המאמן החליט לא לזמן אף אחד במקומם. יואב זיו, שאמור לאייש את העמדה של גפני, אמר: "שיחקי כמגן שמאלי גם בבית"ר ירושלים. אני משחק גם מגן ימני, גם קשר וגם בלם. קשטן יכול לתת לי לשחק בכל תפקיד, אין לי בעיה עם זה".

קשטן מתכנן לעלות למשחק מול סלובניה, כמו גם למשחקים מול אסטוניה ואנדורה, בהרכב התקפי. בתרגולים שנערכים באימונים תופקדו שמעון גרשון ותומר בן יוסף כבלמים; סלים טועמה, עידן טל, מיכאל זנדברג ויניב קטן כקשרים; קולאוטי ומשה ביטון כחלוצים. בעמדת המגן הימני, מתלבט קשטן בין תומר חליבה לעמרי אפק.

במהלך האימון אתמול עצר קשטן את השחקנים וצעק עליהם: "התרגול שלנו הוא הנעת כדור, מסירה דרך מרכז ההגנה דרך הבלמים, והעמדת החלוץ מול השוער". ועוזרו, משה סיני, הוסיף: "ואז בנגיעה קלה לכבוש שער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully