וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע לחימום המנועים

13.8.2006 / 10:18

צ'לסי וליברפול נפגשות (17:00) לקרב על מגן הקהילה, אבל בשני המחנות יודעים: היכולת והתוצאות בליגה הן הדבר החשוב באמת

עונת הכדורגל באנגליה תיפתח היום (ראשון, 17:00, קארדיף) במשחק על מגן הקהילה בין האלופה צ'לסי ומחזיקת הגביע ליברפול. שתי היריבות נפגשו 10 פעמים בשנתיים האחרונות, כשהכחולים מפגינים דומיננטיות בליגה והאדומים מכים בגביע ובליגת האלופות.

צ'לסי עברה הקיץ מיני מהפכון בסגל השחקנים שלה. אנדרי שבצ'נקו ומיכאל באלאק הגיעו לסטמפורד ברידג', אסייר דל הורנו, דמיאן דאף ואיידור גודיונסן עשו את הדרך ההפוכה, והשאירו את ז'וזה מוריניו עם אגף שמאלי צולע משהו, לאחר פציעתו של ג'ו קול. וויליאם גאלאס ממשיך בברוגז המתוקשר שלו, ולא יקח חלק במשחק.

ליברפול היתה רחוקה מלהרשים מול מכבי חיפה ביום רביעי, והלקח הראשון של רפא בניטז יהיה החזרתו של פיטר קראוץ' להרכב הפותח. מארק גונזאלס, שפירק את החלום של חיפה לסנסציה בדקה ה-88, יקווה לקבל הזדמנות מהספסל. רובי פאולר ופאביו אורליו ימשיכו להעדר בגלל פציעות.

קפטן ליברפול, סטיבן ג'רארד: "עשינו עבודה טובה בהכנה למרות שכמה מהתוצאות הלכו לרעתנו. זה אמנם גביע משני, אבל אנחנו מגיעים לקארדיף נחושים לזכות בו. אני נרגש מפתיחת העונה כמו שלא הייתי כבר הרבה זמן".

"גביע הקהילה הפך יותר כמו משחק הכנה", מודה פרנק למפרד מצ'לסי. "הליגה מתחילה עוד מעט ובה אנחנו מתרכזים. חשוב להתחיל טוב את העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully