וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדי האוס מצטרף לנטס

13.8.2006 / 8:33

הגארד של פיניקס סירב לאפשרות לחזור למיאמי, בה החל את הקריירה, ובחר בניו ג'רזי. דיאנה טוראסי ממשיכה לשבור שיאים

אדי האוס, הגארד של פיניקס סאנס, ישחק בעונה הבאה בניו ג'רזי נטס. האוס יגיע לנטס לאחר אחת העונות הטובות יותר בקריירה בת שש השנים שלו. הוא קלע 9.8 נקודות בממוצע למשחק וב-39 אחוזים מחוץ לקשת.

האוס החל את הקריירה במיאמי היט, בה שיחק שלוש עונות. הוא העדיף לוותר על החזרה לאלופה, ויצטרף לג'ייסון קיד וחבריו תמורת 1.5 מיליון דולר לעונה.

אריה ליבנת מ"הארץ" מוסיף: "המשחק הטוב בכל הזמנים", כך מכנה התקשורת האמריקאית את ניצחון החוץ של פיניקס מרקורי אור ליום שישי על יוסטון קומטס 110:111.

במשחק הזה נקבעו מספר שיאים בליגת ה-WNBA, שמשוחקת זו העונה העשירית. לראשונה הוכרע משחק לאחר שלוש הארכות. דיאנה טארוסי, מלכת הסלים של הליגה, קלעה 47 נקודות, אחת יותר מהשיא הקודם, שנקבע ב-2001 על ידי קת'י סמית, שחקנית מינסוטה. טארוסי גם קבעה שיאים של שמונה שלשות למשחק (מ-16 ניסיונות), ו-17 סלי שדה למשחק (מ-33 ניסיונות). בנוסף, היא מסרה תשעה אסיסטים והורידה שישה ריבאונדים.

כל השיאים נקבעו במשחק הכי חשוב העונה - קרב ישיר על מקום בפלייאוף. הניצחון של פיניקס, שהושג למרות יציאתה של טארוסי 2:45 דקות לסיום ההארכה השנייה, קירב אותה עד כדי ניצחון אחד מיוסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully