וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורסמן לא יאמן ברמת גן

שגיא ניר

12.8.2006 / 23:53

לאחר שהיה אמור לשתף פעולה עם חנוך מינץ, החליט המיליונר לוותר על הרעיון. פוחתים הסיכויים כי הפועל חולון תשחק בליגת העל

אחרי שכבר נראה היה כי הפועל חולון ומיקי דורסמן מצאו סוף סוף דרך משותפת, גוברים הסיכויים כי העולה החדשה לליגת העל תשחק העונה בסופו של דבר עונה נוספת בלאומית. במקביל, התברר כי דורסמן עצמו, שאמור היה לשמש כמאמן עירוני רמת גן בליגת העל, לא יעשה זאת.

בשבועות שעברו מאז נודע כי דורסמן מונה למאמן עירוני רמת גן, עמלו כמה אוהדים של הפועל חולון על גיוס ספונסרים, שיאפשרו את הופעת הקבוצה בליגת העל. לאחר שהפעילו לחץ גדול על דורסמן, נאות הבעלים להיפגש עימם ועם פרנסי העירייה, ובשלב מסוים נראה היה כי נמצאה הנוסחה שתאפשר את שיתוף הפעולה בין הצדדים בליגת העל. עם זאת, הקפיד דורסמן להצהיר בכל עת כי הוא מצפה לערבויות כספיות לגבי תמיכת הספונסרים, אך לדבריו אלו לא הוצגו בפניו. נכון לעכשיו, נראה כי חולון תישאר עונה נוספת בליגה לאומית.

דורסמן אמור היה לשמש כמאמן עירוני רמת גן בליגת העל, תוך שיתוף פעולה מקצועי עם חנוך מינץ. מעברו של דורסמן לרמת גן היה מעלה אותה לליגת העל על חשבונה של חולון, אך כעת נודע כי דורסמן החליט שלא לאמן ברמת גן, ככל הנראה על רקע חלוקת הסמכויות. חנוך מינץ צפוי לשמש מאמן יחיד ברמת גן, שאמורה לקבל עד יום שלישי תשובה רשמית ממנהלת הליגה על הליגה בה תשחק, ככל הנראה ליגת העל.

לאחר שפחתו משמעותית הסיכויים כי דורסמן יאמן בליגת העל, בחולון או ברמת גן, יתכן כי הוא ימצא את עצמו בסופו של דבר מאמן עונה נוספת בלאומית, בחולון או בקבוצה אחרת. אחת המועמדות לקלוט אותו היא הפועל רמת השרון, שלאחר שירדה העונה מליגת העל איבדה את הבעלים שלה, מיקי ברקוביץ'.

אוהדי הפועל חולון מתכננים צעדת מחאה מהאולם בחולון ביום שלישי הקרוב, החל מהשעה 17:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully