וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שום לשחקנים: "תרימו את הראש"

ניר איסקוב

12.8.2006 / 21:49

מאמן הפועל ת"א ביקש מחניכיו להתרכז במשחק הליגה נגד בני יהודה: "ניצחון ייתן לנו דחיפה קדימה". בקבוצה ממשיכים לחפש קשר אחורי זר

הפועל ת"א ממשיכה במאמציה לצרף קשר אחורי זר, בעקבות היכולת הדלה שהפגינה במשחק מוקדמות גביע אופ"א שלשום (חמישי) מול דומז'אלה הסלובנית. נכון לעכשיו, אין מועמד קונקרטי לעמדה.

חרף הרפיון בהגנה, לעת עתה אין כוונה לצרף בלם זר, ובקבוצה בונים על חזרתו של טל חן, שלא שיחק נגד דומז'אלה. חן, גיל ורמוט ויקיר לוסקי, שכלל לא נסעו למשחק בהולנד, ערכו היום (שבת) אימון ריצה, וההערכה היא כי הם ישובו לאימונים מלאים במהלך השבוע הקרוב.

אליניב ברדה ויוסי אבוקסיס סובלים מכאבים בגיד כף הרגל, זכר להתמודדות שלשום, ערכו אימון חלקי וקיבלו זריקות. השניים צפויים לשוב מחר (ראשון) לאימונים מלאים, כמו גם ברוך דגו, הסובל מכאבים מגב כף רגל, שגם הוא קיבל זריקה.

מהאימון נעדרו גם שלושת שחקני הנבחרת, וואליד באדיר, תומר חליבה וסלים טועמה. אגב, בקבוצה אין כוונה לנקוט בצעדים משמעתיים נגד חליבה עקב הרחקתו מול דומז'אלה.

המאמן יצחק שום, כינס את השחקנים לפני האימון וניסה לעודד אותם: "תרימו את הראש, הליגה מתחילה בשבת וזה הלחם שלנו. ניצחון במשחק הראשון נגד בני יהודה, ייתן לנו את דחיפה קדימה להמשך".

ועדת ליגה וגביע של ההתאחדות לכדורגל דחתה לאוקטובר את משחק גביע הטוטו נגד הפועל כפ"ס, שתוכנן להיערך מחר, בשל חיסרון שחקני הנבחרת מטעם הפועל ת"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully