וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן חיים עשוי להחמיץ את סלובניה

ניר איסקוב

13.8.2006 / 7:07

בלם בולטון לא התאמן בשבת, בן יוסף צפוי להחליפו. הנבחרת התאמנה תחת גשם שוטף וקור עז בלובליאנה. קולאוטי: "אני מתרגש"

נבחרת ישראל ערכה ביומיים האחרונים 4 אימונים בלובליאנה, תחת קור עז וגשם שוטף, לקראת משחק הרעים ביום שלישי מול סלובניה, שיהווה הכנה אחרונה לפני המפגש הראשון במוקדמות אליפות אירופה מול אסטוניה בחוץ ב-2 בספטמבר.

טל בן חיים סובל מכאבים במפשעה ולא התאמן. שיתופו של בלם בולטון במשחק ביום שלישי, מוטל בספק. ההערכה היא כי אם לא יהיה כשיר להתמודדות, יחליפו בהרכב תומר בן יוסף, שיצוות במרכז ההגנה לצד חברו בבית"ר ירושלים, שמעון גרשון.

רוני גפני, שנפצע בעקבות משחק מוקדמות גביע אופ"א של בית"ר מול דינמו בוקרשט ביום חמישי לא הצטרף לנבחרת, ואחד המועמדים לאייש את עמדת המגן השמאלי מול הסלובנים הוא יואב זיו. לנבחרת אין מגן שמאלי "טבעי" בסגל, והמאמן דרור קשטן, עשוי להפתיע ולשבץ בתפקיד את סלים טועמה או את מיכאל זנדברג.

לעת עתה, קשטן אינו מתכוון להנחית מחליפים במקום בן חיים, גפני ועומר גולן, שלא המריא עם הנבחרת עקב פציעה, וסגל הנבחרת מונה 20 שחקנים, אלא אם בן חיים יחלים ויעמוד לרשות המאמן הלאומי. רוברטו קולאוטי, המחזיק במעמד של תושב ארעי, השתתף בכל האימונים, ונראה נרגש ונמרץ.

לנבחרת התלווה לנסיעה שף מיוחד וצוות פיזיותרפיסטים. בנבחרת שיבחו את בית המלון בו שוכנה המשלחת הישראלית, וכן את כר הדשא באצטדיון בלובליאנה, חרף הגשמים שספג בימים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully