וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר רכשה את כרטיסו של בנאדו

אסף שקד

13.8.2006 / 7:57

קפטן מכבי חיפה לשעבר חתם לשנתיים בבירה, אחרי שהיו"ר שקלאר סיכם עם יעקב שחר על רכישתו. בנאדו: "מחכה כבר לפגוש את הקהל"

בתום מו"מ קצר יחסית, סוכמה העברתו של אריק בנאדו לבית"ר ירושלים, לאחר שיחת טלפון בין יו"ר בית"ר ירושלים, ולדימיר שקלאר, לבין נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר. בית"ר רכשה את כרטיסו של בנאדו ב-190 אלף דולר והחתימה את הבלם על חוזה לשנתיים. בנאדו אף הספיק לערוך היום (ראשון) את אימון הבכורה שלו בבירה. כזכור, בנאדו כבר שיחק שנתיים בבית"ר, בין השנים 1994-96.

בנאדו אמר: "אני בבית"ר ולא בקבוצות אחרות שהתעניינו בי, כי בית"ר רצתה אותי יותר מכולן. הם היו הכי רציניים לגבי, ואני מאוד רציתי להיות שם כי יש לי סנטימנטים למועדון. אני מחכה כבר לרגע שבו אפגוש את הקהל של בית"ר. עבר עלי קיץ קשה ואני שמח להגיע לכאן. אני לא רוצה לצאת בהצהרות, אני פשוט שמח שהכל נפתר".

"הגעתי למועדון גדול, עם מטרות רציניות. שאיפות כאלה התאימו לי מאוד. תמיד שיחקתי בקבוצות עם שאיפות כאלה. יש לנו סגל שחקנים מצוין, אני מקווה שהכל יתחבר ונעמוד במשימות שלנו".

ולדימיר שקלאר, יו"ר בית"ר ירושלים: "אני שמח מאוד שעוד שחקן מוביל מהכדורגל הישראלי מצטרף לשורותינו, אני בטוח שהוא יוסיף לנו עוד ביטחון ואחריות בחלק ההגנתי של הקבוצה וכמו שהבנתי, הוא כבר שיחק שנתיים בבית"ר והיה שחקן מאוד אהוב על הקהל בשל מסירותו לקבוצה".

בית"ר ירושלים חזרה לארץ ללא 8 שחקני הנבחרת, עובדה המשאירה את אוסי ארדילס בסגל חסר מאוד לאימונים השבוע. הבעיה הגדולה שעומדת בפני ארדילס היא המחסור העצום בשחקנים לקראת משחק האימון מחר (שני) מול אשדוד. תשעה שחקנים נמצאים עם נבחרת ישראל בסלובניה ובנוסף גם רוני גפני, שהיה אמור להצטרף לנבחרת, קרע את השריר ויעדר מהמגרשים בשבועיים הקרובים. בעקבות דחיית ליגת העל בשבוע, החלוץ ז'ואנו פינטו ירצה את ההרחקה האחרונה שלו במחזור גביע הטוטו בשבת, אבל יוכל לשחק במחזור הפתיחה של ליגת העל מול מכבי ת"א.

לאור מצבת השחקנים הדלילה העומדת לרשותו של ארדילס, מספר לא מבוטל של שחקני נוער יצטרפו לסגל לקראת המשחק, כשחלק מהם אף צפויים לפתוח בהרכב.

4 נבחנים אפריקאים הגיעו להיבחן בבית"ר ירושלים: 2 חלוצים ו-2 קשרים התקפיים. מדובר בחלוצים באלאן נבי ואריק אוארה בני ה-22 (המתנשאים לגובה 1.85 מ' ו-1.90 מ' בהתאמה) מבורקינה פאסו, שחקניה של סנטוס המקומית. נבי היה מלך השערים של הקבוצה בעונה הקודמת ואוארה כבש 12.

השחקן השלישי הוא ראזאק אומוטימסי בן ה-21, שחקן נבחרת בנין המשחק בקבוצת שאריף, אלופת מולדובה. רק לפני כשבועיים כבש אומוטימסי (שכיכב באליפות העולם לנבחרות עד גיל 21 שנערכה בהולנד) במוקדמות ליגת האלופות נגד ספרטק מוסקבה (1:1).

השחקן הרביעי והמבטיח מבין הנבחנים, הוא אטנדה סאקיבו הניגרי בן ה-19 שמשחק בנבחרת הצעירה של מדינתו. כעת הוא משחק בקבוצת אנימבה, אלופת ניגריה, ונחשב לכוכב עולה בכדורגל האפריקאי. בבית"ר מקווים שאחד מבין הארבעה ירשים במטרה להחתימו בקבוצה כזר חמישי. יום אחרי משחק האימון מול אשדוד, ביום שלישי, תקיים בית"ר משחק אימון נוסף, בחוץ מול בני לוד מהליגה הלאומית.

"התקשורת בארץ אוהבת לשחוט שחקנים"

מילובאן מירוסוביץ', שלא נכלל בסגל המשחק מול דינמו בוקרשט ביום חמישי האחרון, יחמיץ גם את משחק הגומלין בעוד שבועיים בבולגריה. הסיבה להיעדרות: טופס השחרור של השחקן מקבוצתו הארגנטינאית ראסינג קלוב לא הגיע בזמן לאופ"א.

בבית"ר גיחכו היום (שבת) למשמע הביקורת על מירוסוביץ' במספר כלי תקשורת בארץ הטוענים כי השחקן עשוי לקבל שחרור מהקבוצה בקרוב. גורם במועדון התייחס היום לדברים כשאמר: "התקשורת בארץ אוהבת לשחוט שחקנים עוד לפני שהם נגעו בכדור וזה בדיוק מה שקורה עם מירוסוביץ'. השחקן היה פצוע בחודש האחרון וחזר לשחק מול הפועל ת"א, ועל פי משחק אחד כבר קבעו שהוא לא מתאים לבית"ר. אני רוצה להדגיש שאצלנו במערכת נאזרים בסבלנות, כל הדיבורים על שחרורו הם מצחיקים מאוד ואני מאמין שכבר ביום ראשון בליגה תוכלו לראות מעט מהיכולות הטובות של השחקן".

גם שחקנים בקבוצה לא מבינים על מה הביקורת, אחד מהשחקנים הישראלים בקבוצה אמר היום: "כנראה שלהיות שחקן זר זה לא קל. כשאתה לא יודע עברית כלי התקשורת כותבים עלייך דברים שעלולים לפגוע בך בסופו של דבר. כאחד שמשחק ומתאמן עם מילו, אני יכול לומר שמדובר בשחקן בעל יכולת טכנית משובחת וראיית משחק נדירה. הוא חזר להתאמן באופן מלא רק לפני שבוע וחצי וכל הביקורת עליו מופרכת מהיסוד, כלי התקשורת וגם האוהדים צריכים להבין ששחקני כדורגל הם לא קוסמים וייקח מעט זמן עד שהשחקנים, ובמיוחד הזרים, יציגו את היכולת האמיתית שלהם. אני בכל אופן חושב שמירוסוביץ' הוא שחקן שמשדרג באופן משמעותי את הקבוצה".

עדכון ראשון: 12.8.06, 18:13
עדכון אחרון: 13.8.06, 13.20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully