וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה מול הרצליה בהרכב חסר

רומן רוזנבלט

12.8.2006 / 10:03

תפגוש את את חבורתו של ראובן עטר ללא שחקני הנבחרות, ומציעה ויזה קבוצתית זולה לקייב. בקבוצה מהשרון ימשיכו לבחון שחקנים

משחק גביע הטוטו של מכבי הרצליה מול מכבי חיפה מחר (ראשון) ב-18:00 באיצטדיון העירוני בהרצליה יהווה מבחן חשוב עבור מספר נבחנים, שלאחריו עשוי עטר להחליט את מי ברצונו להחתים, זאת לקראת פתיחת הליגה בשבוע הבא במשחק החוץ מול מ.ס אשדוד.

מסגל הקבוצה יעדרו, השוער יוסי שקל והבלם שי מימון, שנמצאים במחנה האימון של הנבחרת הצעירה, והבלם ליאוניד קרופניק בשל פציעה בשרירי הבטן. קרופניק עשוי לעבור את הניתוח ביום שני הקרוב, אחרי שזה נדחה במהלך השבוע האחרון בשל רצונה של הקבוצה לבדוק את השחקן שוב לפני הניתוח.

הקשר אליאסו איסיאקו, עבר ניתוח ארתרוסקופיה ויעדר לפחות 3 שבועות, מה שמהווה מכה קשה להרצליה. אחרי המשחק מחר עשוי עטר להחליט על החתמתם של המגן הימני יניב צ'יצ'יאן, ושל החלוץ הקונגולזי, לאמי יאקיני, שמרשים באימונים ובמשחקי האימון. עטר גם צפוי לקבל החלטה לגבי שני החלוצים הגנאים שנבחנים בקבוצה בימים האחרונים.

הרצליה יורדת מהבלם אסי דומב, ותלך כנראה על בלם זר.

משחק האימון מול מכבי תל אביב שהיה אמור להתקיים אמש (שישי) בוטל, בשל קיומו של משחק גביע הטוטו מחר (ראשון).

הרכב משוער: שאול סמדג'ה, יניב צ'צ'יאן (איתן עזריה), רגב וולק, חיים מלכה, אייל טרטצקי, דייהו דיויס, עומר בוקסנבוים, כפיר אדרי, לאמי יאקיני, שלומי טולדו, פאפי קימוטו.

חיפה בהרכב צעיר

מכבי חיפה, שחזרה לארץ ביום חמישי לאחר הפסד שמשאיר סיכוי לגומלין מול ליברפול ותיאלץ לחפש בית חלופי לאצטדיון בניקוסיה, קיימה היום (שבת) אימון לקראת משחק גביע הטוטו מול מכבי הרצליה מחר, כשמסגל הקבוצה נעדרים שחקני הנבחרת הצעירה (תום אלמדון, ליאור רפאלוב, מאור מליקסון ודקל קינן), ושחקני הנבחרת הבוגרת (ניר דוידוביץ', יניב קטן, שלומי ארבייטמן ורוברטו קולאוטי).

מי שיעמוד מחר בשער הקבוצה, הוא השוער השלישי אמיר אדרי. הרבה שחקנים שלא מרבים לראות דקות משחק עשויים להשתלב מחר בהרכב הקבוצה, כשבחוד יפתחו ככל הנראה שני הצעירים, עדן בן בסט ותומר חמד. המגן השמאלי, אדורם קייסי, עדיין לא כשיר במאת האחוזים.

היום עשויה להתבהר התמונה בנוגע לקשר רביד גזל, שצפוי להיפגש עם הנהלת הקבוצה על מנת לדון בעתידו. כרגע נראה כי סיכוייו לראות הרבה דקות משחק לא גדולים במיוחד, מה שעשוי להוות חלק חשוב בהחלטתו אם להישאר בחיפה או לא.

גם סוגיית אריק בנאדו צפויה ככל הנראה להיפתר השבוע, עד לתחילתו של המחזור הראשון בליגת העל. עד יום שני תודיע הקבוצה לאופ"א היכן יתקיים משחק הגומלין מול ליברפול, כשהנטייה כרגע היא לכיוון קייב, בירת אוקראינה.

בעקבות המצב הביטחוני בצפון, ממשיכה קבוצת הנוער של הקבוצה לזכות לגילויי אחווה מצד קבוצות אחרות, ובמהלך השבוע התארחה אצל שחקני עירוני ראשל"צ, כאשר גם שחקני קבוצת הנערים התארחו אצל חבריהם מראשון לציון. זו כבר הקבוצה השלישית אחרי מכבי נתניה והפועל כפר סבא שנחלצת לעזרת מכבי חיפה, על מנת לעזור לשחקנים הצעירים לשנות אוירה ולהתמודד עם המצב שנוצר.

מהרכב חיפה יעדרו תומר חמד שזומן לנבחרת האולימפית לקראת משחקה מול ווילס בהולנד, ורפאל אולארה ששוהה במחנה אימון של נבחרת צ'ילה.

הנהלת הקבוצה מנסה לארגן ויזות מוזלות לקייב עבור אוהדים שירצו ללוות אותה למשחק. לפרטים - בלינק המצורף באתר הרשמי.

הרכב משוער: אמיר אדרי, אייל משומר, אלון חרזי, מור ממן, חיים מגרלשוילי, חבייאר דירסאו (עבאס סואן), רביד גזל (אנדרסון שאבייר), גוסטבו בוקולי, אלן מסודי, דודי ביטון, עדן בן בסט.

עדכון ראשון: 12.8.06, 16:02
עדכון אחרון: 13.8.06, 10:03

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully