וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר מתקדם בטורונטו, סרינה ושראפובה בל.א

12.8.2006 / 10:14

השוויצרי ניצח את מאליס בחצי גמר המאסטרס, מארי נגד גאסקה בחצי השני. סרינה וויליאמס ומריה שראפובה בחצי גמר לוס אנג'לס

רוז'ה פדרר, הטניסאי המדורג 1 בעולם, עלה הלילה לחצי גמר טורניר המאסטרס בטורונטו (על סך פרסים של 2.45 מיליון דולר). השוויצרי התאמץ ברבע הגמר מול קסאבייר מאליס הבלגי, אבל ניצח בסופו של דבר 6:7, 7:6, 3:6. זה היה המשחק השני בו נגרר פגרר לשלוש מערכות בטורניר אבל יש לזכור שמדובר בטורניר הראשון שלו מאז הזכייה בווימבלדון לפני חודש.

פדרר, שלא הפסיד על משטחים קשים בצפון אמריקה מאז טורניר סינסינטי 2004, יתמודד בחצי הגמר מול פרננדו גונזאלס הצ'יליאני, שניצח בדרבי דרום אמריקאי את חוזה אקאסוסו מארגנטינה 1:6, 5:7.

חצי הגמר השני יפגיש בין שניים מהצעירים היותר כישרוניים בסבב, אנדי מארי הבריטי ורישאר גאסקה הצרפתי. מארי ניצח ברבע הגמר את ירקו ניימינן הפיני 4:6, 7:6, 3:6. גאסקה גבר על תומאס ברדיץ' הצ'כי (שהעיף את נדאל בסיבוב הקודם) בתוצאה 4:6, 1:6.

סרינה ושראפובה בחצי הגמר בל.א

סרינה וויליאמס המתקאמבקת, רשמה את משחקה הקשה ביותר בטורניר לוס אנג'לס (על סך פרסים של 600 אלף דולר), אבל ניצחה את בת ארצה מייגן שונסי 7:6, 1:6, 4:6 בדרך לחצי הגמר בטורניר.

יריבתה של וויליאמס בחצי הגמר תהיה ילנה ינקוביץ' הסרבית, שגברה על בת ארצה אנה איוואנוביץ' 4:6, 6:7. המארגנים של הטורניר חולמים על גמר שיפגיש בין וויליאמס למריה שראפובה. הרוסיה השלימה ניצחון שמיני ברציפות, אחרי שגברה ברבע הגמר על דינארה סאפינה 2:6, 4:6. שראפובה תתמודד בחצי הגמר מול אלנה דמנטייבה, שניצחה את בטאני מאטק האמריקאית 6:4, 1:6, 1:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully