וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן פתחה את העונה ברגל ימין

12.8.2006 / 18:20

רוי מקאי ושווינשטייגר הבקיעו את ה-0:2 של האלופה הגרמנית על בורוסיה דורטמונד. הטוענות לכתר, המבורג ושאלקה, איכזבו בגדול

המחזור הראשון המשיך בליגה הגרמנית המשיך היום (שבת) עם מספר תוצאות מפתיעות, אחרי שביום שישי בערב נפתחה העונה עם ניצחון של באיירן מינכן על דוטמונד.


באיירן מינכן - בורוסיה דורטמונד 0:2

רוי מקאי פתח את המשחק בסערה עם קורה בדקה הראשונה, ועוד שתי הזדמנויות בהמשך. בדקה ה-24 הוא התכבד בשער הראשון של העונה, כשבעט מ-17 מטר כדור שטוח פנימה. בדקה ה-54 הגיע בסטיאן שווישטייגר, מי שהמושכות ניתנו לו עם עזיבתו של מיכאל באלאק לצ'לסי, ובעוד בעיטה שטוחה מחוץ לרחבה, הפעם מ-20 מטרים, קבע את תוצאת המשחק.


המבורג - ארמיניה בילפלד 1:1

אחת המועמדות הבודדות לקרוא תיגר על באיירן מינכן, נכשלה לנצח במחזור הראשון מול יריבה שאמורה לקשט העונה את החלק התחתון של הטבלה. המבורג שלטה ללא עוררין בכדור, וסיכנה יותר את השער, אבל דווקא בילפלד עלתה ליתרון בדקה ה-33 משער של כריסטיאן איגלר. בובאקר סאנוגו, הרכש הטרי מקייזרסלאוטרן השווה למארחת המאכזבת בדקה ה-68.


שאלקה - פרנקפורט 1:1

חליל אלטינטופ, שחקן נוסף שעזב הקיץ את קייזרסלאוטרן, כבש יתרון ביתי לזכות שאלקה בדקה ה-30, אבל יואניס אמאנטידיס השווה בדקה ה-72 לזכות פרנקפורט והעניק לה נקודה יקרה ומפתיעה. לינקולן הברזילאי משאלקה החמיץ פנדל בדקה ה-50.


שטוטגארט - נירנברג 3:0

נירנברג הפתיעה את קבוצת הצמרת מהשנים האחרונות עם ניצחון חוץ. רוברט ויטק המשיך בכושר הנפלא שלו מלפני שנה והעלה את האורחים ליתרון בדקה ה-37. מרכוס סקרות (45) ואיבן סנקו (78) השלימו.


לברקוזן - אאכן 0:3

לברקוזן פתחה מצויין את העונה עם ניצחון קליל מול העולה החדשה. קארסטן ראמלוב (32), גונזאלו קאסטרו הספרדי (45) וסימון רולפס (60) העניקו לקבוצה של מיכאל סקיבה ניצחון ולאאכן, ששיחקה ב-10 שחקנים מהדקה ה-22 אחרי הרחקתו של כריסטיאן ניכט, קבלת פנים קשה לבונדלסיגה.


בורוסיה מנשנגלאדבך - אנרג'י קוטבוס 0:2
לגלאדבך : בו סוונסון 50, אוליבר נויביל 60 (פנדל).


מיינץ - בוכום 1:2
למיינץ: טוביאס דאם 29, מיימון אזאאווה 71 (פנדל). לבוכום: תומאס זדבל 86.


משחקי יום ראשון:

ורדר ברמן ניצחה 2:4 את האנובר בחוץ, במשחק הפכפך. הקשר הברזילאי הצעיר דייגו העלה את קבוצתו החדשה ליתרון בדקה ה-19, אבל האנובר השוותה מרגלי יירי סטיינר בדקה ה-41, וואהיד האשמיאן השלים מהפך בדקה ה-67. ברמן לא התייאשה ובדקה ה-79 השווה לזכותה הוגו אלמיידה. מלך שערי המונדיאל, מירוסלב קלוסה, העלה את ברמן בעוד מהפך ל-2:3 5 דקות לסיום, ודניאל ינסן חתם בדקה ה-90. טים בורובסקי החמיץ פנדל עבור ברמן בדקה ה-43.


וולפסבורג - הרטה ברלין 0:0.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully