וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרכבות האלים

12.8.2006 / 13:11

על גבם של אלי אוחנה ואלי טביב, תנסה הפועל כפר סבא להמשיך לצוף בליגת העל. תצליח? וואלה! ספורט ממשיכה בפרויקט המיוחד

הלכו: אבי איבגי, אייל משומר, אבי תקוה, אלעד בונפלד, אלכסיס ווישן, זוראן ראיוביץ'

באו: אושרי לוי, עופר טלקר, עידן שום, גיירמו ישראלביץ', ז'וז'ה דוארטה

מטרות

ב-15 השנים האחרונות כפר סבא לא מפסיקה להתחפש למעלית. עולה, יורדת, יורדת ושוב עולה. בעונה שעברה קרה לה "נס אוחנה", שהגיע במצב קטטוני ומייאש ומילט אותה באופן מרשים במיוחד מירידה.

אולי יש בכך משום שבירת מחסום פסיכולוגי. אחרי הכל, השנה כפר סבא היא כבר לא קבוצה על תקן עולה חדשה, ובליגה שאליה הצטרפו הכח עמידר רמת גן חסרת האמצעים ומכבי הרצליה עם היו"ר הקפריזי, ושוהות בה הפועל פ"ת עם עתיד בסימן שאלה גדול ומ.ס. אשדוד, שאף פעם אין לדעת איזו זהות תציג בחמש הדקות הבאות, מקומות 8-10 נראים ריאליים מתמיד. עם כמות האלכוהול שזרמה ב"פוגי דיו", פאב האוהדים היחיד בארץ, אחרי המשחק בנתניה שהשאיר את כפר סבא בליגה, אפשר היה להשקות עדר של אירים צמאים. החבר'ה שם ישמחו לרדת קצת בהכנסות השנה, ובלבד שההישארות תובטח שלושה-ארבעה מחזורים לפני כן.

למה הם כן יצליחו

כי הם סופסוף עברו את תסמונת השנה הראשונה, שכל כך פגעה בהם בשנים האחרונות. בתוך צוות צעיר שהשתפשף בשנתו הקודמת נכללים גם שועלים מיומנים כמו בן לוז ואושרי לוי וזרים מוכחים כמו סמואל יבואה, עמנואל פאפו וז'וזה דוארטה, שלמרות עונת נפל במכבי ת"א, הוכיח כבר שבקבוצה קטנה הוא יכול להיות מלך. בנוסף, אלי אוחנה התבגר, הוריד פרופיל ויצר אווירה אוהדת במועדון שלחץ היא לא מילה בלקסיקון שלו, בטח לא במובן שאותו הכיר בטדי.

למה הם לא יצליחו

קודם כל, כי הכיס של טביב אף פעם לא ממהר להפתח. אבל מעבר לכך, כי חשוב לזכור איך נראתה כל הקריירה של אוחנה כמאמן. אוחנה השחקן לעולם לא היה רואה מגרש מהספסל ותמיד נכלל ב-11. אוחנה המאמן טוב בלעלות כמחליף. הוא עשה את זה היטב בבני יהודה, כשהגיע באמצע העונה וסיים אותה בעלייה לליגת העל וגם בכפר סבא. כשהחל את העונה כמאמן, הוא הוריד את בני יהודה ליגה ופתח את שושלת גיא לוזון במכבי פ"ת, ממנה סולק אחרי פחות מסיבוב. את הקדנציות בבית"ר ירושלים הוא יעדיף לשכוח. בנוסף אוחנה עשה את הטעות שהוא עושה בכל קיץ ולא חיזק את ההגנה, אלא דאג לחוליה הקדמית בלבד.

לכן, עם כל הניסיון שצבר, הסטטיסטיקה לא מבשרת טובות לכפר סבא, והרומן בעל סיומת האגדות של האחים גרים מהעונה שעברה עלול במהרה להפוך לספר של דוסטוייבסקי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

אווירה ביציעים

בואו נגיד ככה. 12 קבוצות יש בליגת העל. רוב הסיכויים שרק ביציע בכפר סבא, אם תספרו לאוהדים בדיחה על הקבוצה שלהם, הם יצטרפו אליכם ועוד יזמינו אתכם לבירה במקום לחפש קרבות רחוב ליד הברזיה. שלא תטעו: כשמדברים על "הקהל הכי טוב בארץ", זה הקהל, במובן הכי פשטני של טוב לב. הבעיה שלהם היא שלפעמים הם טובים מדי, כל כך תמימים שהם מוצאים את עצמם מלווים את הקבוצה לכפר כנא ולקרית שמונה בכל שנה שניה.

אטרקציה מרכזית

אז הזכרנו את ה"פוגי דיו", רעיון שנולד לפני מספר שנים ומחזיק מעמד די יפה (טפו, טפו). פאב באזור התעשייה של כפר סבא, חמש דקות מהאצטדיון, שבו מתכנסים אוהדים לפני ואחרי משחקים. אגב, לא רק אוהדים של כפר סבא מגיעים לשם, וכמו שאמרנו: אם אתם אוהדי בני יהודה, בית"ר או נתניה - תמיד יקבלו אתכם בסבר פנים יפות.

למי יש סיכוי להגיע העונה לוואלה! סלבס

נו באמת, אלי אוחנה, האיש שבמילון יש תמונה שלו תחת המילה "סלב" נמצא בקבוצה הזו, ואתם שואלים שאלות קיטבג? חוץ מזה, יקומבק ומייד נוח אינשטיין.

טוקבק אופייני לקבוצה

"יאללה כפר סבא, ברצלונה!" (הגולש גיל קדרון מבלבל קצת בין שתיים מהקבוצות האהודות עליו)

"הניצחון על הכח בגביע הטוטו הוא הכי גדול, אבל הכי גדול, בחיים שלי!" (האוהד עם השם המוזר יו דגלאס שומר על פרופורציות)

איפה הם יהיו בעוד חמש שנים?

רק שתי אפשרויות: מקום ראשון בליגה הלאומית, מקום אחרון בליגת העל.

הימור בווינר

אמרנו בין 8 ל-12 הוא הפוטנציאל? למה שלא נעשה להם טוב על הלב? 9-10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully