וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן רוצה את רונאלדו

11.8.2006 / 19:18

ה"גאזטה דלו ספורט" מדווח כי המועדון מעוניין להביא מחליף לשבצ'נקו, כשגם טורס מהווה אופציה. כלום לא ייסגר לפני סוף החודש

אחרי שהבינה כי רונאלדיניו לא יעזוב את ברצלונה ויצטרף למילאן, מפנה המועדון המוכה של סילביו ברלוסקוני את מבטו לברזילאי אחר - רונאלדו.

לאור הנשירה של יובה לליגה השנייה, עזיבתו של אנדריי שבצ'נקו לצ'לסי, ושינוי מאזן הכוחות בסירייה A, עם ההתחמשות של היריבה העירונית, אינטר, מנסה מילאן להתחזק לקראת העונה הקרובה. הרוסונרי נחושים להשאיר לעצמם סיכוי להילחם על הסקודטו, להצליח באירופה ולהבטיח השתתפות בליגת האלופות גם ב-2007/8.

המטרה הראשונית הייתה זלאטן איברהימוביץ', שלבסוף נהנה לחיזורי הנראזורי, וכעת המטרה הראשית של סילביו ברלוסקוני היא חלוצה של ריאל מדריד, שכבר אמר כי מעולם לא הרגיש בבית בסנטיאגו ברנבאו. אם המהלך הזה לא יילך, תנסה מילאן להביא את פרננדו טורס, אבל לאור ההצהרות המשותפות של אתלטיקו מדריד ו"אל ניניו", קשה להאמין שהחלוץ יעזוב את הוויסנטה קלדרון.

עיתונאי "גאזטה דלו ספורט" בטוחים שרונאלדו מעוניין לחזור למילאנו, שם שיחק בעבר במדי אינטר. המכירה של שבצ'נקו השאירה לאדומים-שחורים כ-40 מיליון יורו לבזבוזים, ובאיטליה סימנו את רונאלדו וטורס כמועמדים הבכירים להעשיר את מועדוניהם בתמורה ליכולת שלהם לחורר רשתות. הבעיה המרכזית בהבאתו של רונאלדו עשויה להיות היחסים המתוחים בין מילאן לריאל מדריד, לאור הניסיון הבוטה של הספרדים לגנוב את קאקה ולהביאו לברנבאו.

ב"גאזטה" מתעקשים כי כבר החלו מגעים ראשוניים, אך שום דבר לא יכול להיסגר עד שריאל לא תחזור מהמסע שלה בארה"ב ומילאן תבטיח את ההשתפותה בליגת האלופות (הגומלין מול הכוכב האדום יתקיים ב-22 באוגוסט).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully