וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוקוץ': לא אשחק במכבי ת"א

11.8.2006 / 16:32

הקרואטי טוען כי למרות שקיבל הצעה גבוהה מהצהובים, אם יחזור לאירופה זה יהיה רק לריאל מדריד. לא פוסל פרישה או חזרה לשיקגו

טוני קוקוץ' גילה היום (שישי) לעיתון הספרדי "אל מונדו דפורטיבו" שקיבל שלוש הצעות מאירופה, מריאל מדריד, פנאתינייקוס ומכבי ת"א, אולם אם יחזור לאירופה זה יהיה רק למדריד. זאת למרות שההצעה של הצהובים היא הגבוהה ביותר, ומאמן בה נוון ספאחיה ומשחק ניקולה וויצ'יץ', שני קרואטים איתם יש לו יחסים טובים.

"אם אחזור לאירופה, רק ריאל מדריד מעניינת אותי", אמר הפורוורד בן ה-38, שבילה את 13 העונות האחרונות ב-NBA, בשיקגו, אטלנטה, פילדלפיה ומילווקי. "לא אשחק יוצר במילווקי. אני לא פוסל חזרה לשיקגו, ואם אצטרך לפרוש מכדורסל, אז אעשה זאת ללא בעיה".

שמו עלה בימים האחרונים כאופציה למלא את אחת משתי משבצות הזרים שנותרו פתוחות לאחר עזיבתם של אנתוני פארקר, מייסיאו באסטון ו-וויל סולומון.

כזכור, קוקוץ' העביר את מיטב שנותיו בבולס, איתם לקח שלוש אליפויות בין השנים 1996-98, כשהיה חלק מאחת הקבוצות הטובות בהיסטוריה עם מייקל ג'ורדן, סקוטי פיפן, דניס רודמן והמאמן פיל ג'קסון. הג'נרל מנג'ר של השוורים, ג'ון פקסון, עשוי להחזיר הביתה את הקרואטי כדי להכניס עוד שחקן ותיק לסגל, מישהו שיהיה בעל השפעה חיובית בחדר ההלבשה על השחקנים הצעירים הרבים של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully