וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהלומים מזויפים?

ליאור רדושיצקי

11.8.2006 / 13:42

איזה תבשיל מכינים גוטמן, יאמר, פליטי הגאלקטיקוס ושאר המלפפונים שהגיעו לקופסה? וואלה! ספורט פותחת עונה עם מכבי נתניה

באו:

שוערים: לירן שטראובר (ראשון), אסף מנדס (שלישי); הגנה: אורי אוזן, אבישי ז'אנו, דדי בן דיין, דודי פדלון, אבי סטרול, לואיס מארין; קישור: מזואה אנסומבו, אדיראן פיטו, ניר ברקוביץ'; התקפה: אופיר חיים, ערן לוי, איתי שכטר.

עזבו:

שוערים: אבי פרץ, נתנאל בן דהאן; הגנה: רפי סרוסי, ליאוניד קרופניק, דקל קינן, עופר טלקר, חמודי בריק; קישור: טל בנין, איברהים עבדול ראזאק, אלן מסודי. התקפה: שלומי אדרי, פאפי קימוטו.

מטרות

לראשונה בהיסטוריה, עונת המלפפונים באמת נמשכה עונה. לפחות ככה זה נראה מבחינת הקיץ של נתניה, שהספיקה להחליף בעלים, ושלוש קבוצות: זו של עטר, זו של ברקוביץ' וזו של גוטמן. וכל זה עוד לפני שריקת הפתיחה. נדמה שמטרות הקבוצה משתנות בהתאם למי שאתה שואל.

תשאל את הבעלים החדש, דניאל יאמר, והוא ידבר איתך על בנייה לטווח ארוך, ככה שלגמור את העונה בין המקומות 5-7 יהיה מבחינתו הצלחה. שנה אחרי זה הוא כבר ירצה יותר. תשאל את המאמן החדש, אלי גוטמן השמרן והזהיר, והוא יאמר לך שלמקום חמישי צריך חיזוק, שאין בידיו כרגע.

תשאל את האוהדים שרואים חדש בעיניים ואת רכבת השחקנים - שבדרך כלל היתה מדלגת על התחנה בקופסא וממשיכה ישירות צפונה (לקרית אליעזר), דרומה (לבלומפילד), או מזרחה (לטדי) - והם יגידו לך שאין שום סיבה שעם חצי תקציב ואשר אלון נשיג מקום שביעי, ועכשיו לא נעשה 3-5. כי גם הם יודעים שנוצר ואקום בצמרת בין ארבע הגדולות והזדמנות מצוינת לזכות ב'ווילד כארד', אחרי שלוני הוריד את אחת הגדולות ההיסטוריות מנכסיה. מקום שתפסה מכבי פ"ת. והיום בני יהודה. המטרה של נתניה לעשות את אותו הדבר.

למה הם כן יצליחו

הקבוצה עברה לידיים חדשות והתקציב הוכפל. מדברים על בנייה ואפשר לראות את היציקות כבר בשטח: כוכבים (במונחים של "אמצע נתניה") חתמו לשלוש עונות. יאמר משקיע ומשפץ במחלקת הנוער ובקופסא. נכון להתעשתות המהירה בנוגע למנג'ר, נראה שפיו וליבו של הבעלים הציוני שווים. ביחד עם מאמן רציני ויסודי כמו גוטמן (שיקבל את הזרים שהוא רוצה), משלים הבוס החדש הקמת מושבה גרמנית-ים תיכונית מתחת לאפה של גברת פיירברג. בתוך המבנה הזה ישחקו: שטראובר, שוער מצוין שהציל אשתקד את קבוצתו מירידה, סטרול, אנסומבו וחלוץ נהדר ומבטיח בדמותו של איתי שכטר.

למה הם לא יצליחו

בגלל החשיבה לטווח קצר. בגלל שרעיון הגלקטיקוס הוא חיקוי של חיקוי של חיקוי, למודל שנכשל. לא גוטמן הביא את השחקנים, חסר לו בלם, יש בעיה באגפים, מסודי ועבדול ראזאק עזבו. ובינינו, יאמר הוא חתיכת אניגמה. אם העסק לא ידפוק הקהל ייזכר בתלתלים של עטר, המאמן הצנוע שהעלה אותם ליגה והצליח להוציא מתקופת אשר אלון, לעיתים תכופות, כדורגל מבריק.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

אווירה ביציעים

אם הקהל יקבל קבוצה כלבבו, כזו שלא חייבת לנצח כל עוד תיתן את הנשמה, ותשאיר דם יזע ודמעות על הדשא בקופסא - וכרגע עושה רושם שזה התלכיד המאוזן שגוטמן בונה - ניצחון, שניים בתחילת העונה והאצטדיון מפוצץ.

אטרקציה מרכזית

איתי שכטר. מזמן לא היה בקופסא שחקן מוכשר כזה, להוציא את מסודי. באימונים רואים שאלי גוטמן לקח אותו בתור פרויקט. הוא עוצר את האימונים בכל פעם כדי להסביר לשחקן הצעיר מה עליו לעשות, ואיפה הוא טעה. רק אל תזכירו את השם לירון וילנר.

למי יש סיכוי להגיע העונה לוואלה! סלבס

הרכש הנוצץ: לירן שטראובר וענבל גבריאלי. גוטמן תתחיל להתרגל לצלמי הפאפרצי.

טוק בק אופייני לקבוצה

"אילו היה זה קורה לא יאוחר מועד החתמת גוטמן הכל היה מושלם, באשר אז, עדיין ניתן היה להשיב לקבוצתנו את איש התלתלים. למצב זה, למעשה, ניתן להגיע ע"י שתי התרות חוזים עם שני מאמנים אלו, אלא שזה יעלה ממון רב. ושוב אנו למדים שכשלא מתכננים הכל מלכתחילה במדוייק, כשלא נערכים מראש כיאות, כשהולכים עם הראש בקיר בלי לדעת למה נכנסים, זה עולה ביוקר. משלמים על כך שכר לימוד מיותר.....". (יגאל יהב, הפנזין)

"עשית לי כאב ראש. רואים שאתה אינטלגנט, אבל תכתוב יותר "עמך". לא פילוסופיות שמחרפנות את הקוראים". (משה זיסקינד מגיב ליגאל יהב)

איפה הם יהיו בעוד 5 שנים

מתחת לבית של אשר אלון, מתחננים אליו שיחזור

הימור בווינר

מקומות 7-8

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully