וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציון דלל: "לא אהיה הקברן של הפועל פ"ת"

ניר איסקוב

11.8.2006 / 12:41

האיש שרק לפני שבועיים הוצג כבעלים של הפועל פ"ת, קרוב לפרישה על רקע מחלוקות כספיות עם רונן אלעד. האוהדים ממשיכים בחרם מנויים

בתום שיחות שקיימו ביניהם בשבוע האחרון הבעלים של הפועל פ"ת, ציון דלל, וזה היוצא, רונן אלעד, נראה כי הראשון קרוב לעזוב את המועדון, ולהחזיר אותו לקודמו.

העברת הבעלות מאלעד לדלל טרם הושלמה, ואיש העסקים, המשמש כבעלים של חברת "המבחן של המדינה", נחוש בדעתו לפרוש, אלא אם כן ימולאו לדבריו ההבטחות שניתנו לו על ידי אלעד, על מנת שלקבוצה יהיה תקציב ראוי ומאוזן לליגת העל, ללא גירעונות.

אלעד נחוש לפרוש מהמועדון ולהסתפק בסיוע מבחוץ, אולם לפי מצב העניינים כרגע, נראה כי ישוב לתפקד כבעלים היחיד. דלל התבטא בשבוע האחרון בפני מקורביו כי "לא אהיה הקברן של הפועל פ"ת", ונשמע זועם על רמיזות מצד חלק מהאוהדים כאילו לא השקיע כספים במועדון, בזמן שידוע כי כבר השקיע סכומים גדולים העונה ובעונה החולפת. ההערכה היא כי ההכרעה בנושא הבעלות על המועדון תגיע בתחילת השבוע הבא, אז ישובו וישוחחו דלל ואלעד.

דלל סירב להגיב לדברים, ורק אמר: "החלטתי לא להתבטא בנושא הפועל פ"ת בימים הקרובים". בתוך כך, חרם המנויים עליו הכריזו ראשי האוהדים נמשך, עד אשר תמולא דרישתם למנות שני נציגים מטעמם לעמותת המועדון. הקבוצה עצמה ממשיכה להתאמן כרגיל, וחוזיהם של רוב השחקנים הופקדו ברשות לבקרת תקציבים, למעט אלו של מהראן אבו ריא ומוטי קקון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully