וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אולי השופט קיבל הוראות מאופ"א"

10.8.2006 / 21:47

יוסי אבוקסיס מחפש סיבות להפסד 2:1 לדומז'אלה הסלובנית, אבל המאמן יצחק שום סיכם קצת אחרת: "בשלב הזה, לא נשאר לנו כוח"

בהפועל ת"א קיוו לחגיגה גדולה בערב הזה. חלמו שם על יציעים מלאים בבלומפילד בעוד ערב קייצי ונעים, על פרמיירה מרשימה של צמד הארגנטיאנים פאאס את דה ברונו ושל החלוץ איוואן יוליץ'. קיוו גם ליתרון משמעותי על דומז'אלה הסלובנית לקראת משחק הגומלין בעוד שבועיים.

המציאות האכזרית כפתה על הפועל ת"א משחק ביתי בטילבורג, עיירה הולנדית שלווה, יציעים ריקים באיצטדיון הביתי של ווילם 2, גשם זלעפות שהחליף את הבריזה של הים התיכון והכי גרוע, הפסד 2:1 לקבוצה סלובנית שפשוט לא הייתה אמורה לנצח את המשחק הזה.

בתנאים האלה ועם אוהדים אדומים בודדים ביציעים, הפועל ת"א התקשתה לייצר את הכדורגל שיצחק שום דיבר עליו כל כך הרבה בשבועות האחרונים. בשלבים מסויימים, הקבוצה שלו הראתה ניצוצות של כדורגל, אלא שטעויות קריטיות של ואליד באדיר ושי אבוטבול, אדום סתמי של תומר חליבה וחוסר ריכוז של ההגנה בדקה ה-90, סידרו לדומז'אלה ניצחון 1:2. הסלובנים לא יכלו לבקש יותר לקראת משחק הגומלין שיתקיים בעוד שבועיים במגרשם הביתי, כאשר תיקו או אפילו הפסד של 1:0 יספיקו להם כדי לעלות לסיבוב המוקדמות השלישי.

לוסיאנו דה ברונו הארגנטינאי, שכבש בגביע הטוטו מול בית"ר ירושלים, כבש גם את השער הראשון שלה באירופה השנה בדקה ה-42 וכל זה קרה אחרי שאקס הפועל ת"א, סבסטיאן סימרוטיץ', החמיץ פנדל לסלובנים אחרי עבירה טפשית של באדיר. טעות נוספת של באדיר, הפעם בשיתופו של שי אבוטבול, הביאה לפנדל לדומז'אלה בדקה ה-63. הפעם זה קרה אחרי הרחקה של תומר חליבה בצהוב שני והפעם גם דומז'אלה דייקה מהנקודה הלבנה. אחרי ההרחקה ושער השיוויון, הפועל ת"א הסתגרה בהגנה וחטפה את השער השני בדרך הכואבת ביותר מבעיטה לא ממש מתוכננת של לוביאנקיץ' בתוך תוספת הזמן של המשחק.

הגומלין כאמור, בעוד שבועיים בסלובניה וקבוצתו של יצחק שום צריכה לשאוב כוחות מיוחדים. ביכולת הזאת, היא תמצא את עצמה בחוץ כבר בשלב המוקדם הזה.

תיאור המשחק

דקה 5 - טועמה הכניס כדור רוחב משמאל, ההגנה הסלובנית הדפה רע לכיוונו של לוסיאנו דה ברונו, שבעט ממרכז הרחבה מעל למשקוף.

דקה 14 - איוואן יוליץ' ניסה להפתיע את השוער הסלובני בבעיטה מרחוק, הכדור לא מדוייק.

דקה 17 - אבוקסיס הגביה כדור לרחבה ויוליץ' נגח פנימה, אלא שמלכודת הנבדל של דומז'אלה עבדה והשופט פסל את השער.

דקה 25 - עוד הזדמנות גדולה ליוליץ', כאשר הפעם חלוצה של הפועל ת"א לא הצליח להגיע לכדור רוחב על קו השער.

דקה 26 - פנדל לדומז'אלה! ואליד באדיר הכשיל את לוביאניץ' מאחור ברחבה. כדור העונשין של סימרוטיץ' פגע במשקוף של אלימלך.

דקה 31 - יוסי אבוקסיס השתלט על כדור שנהדף מההגנה הסלובנית והפציץ כדור מ-25 מטרים החוצה.

דקה 32 - איוואן יוליץ' פרץ לרחבה של דומז'אלה, השתחרר משני שחקני הגנה, אבל בעט חלש לשער.

דקה 42 - גול! ההגנה הסלובנית לא הצליחה להדוף כדור מהרחבה שלה, לוסיאנו דה ברונו השתלט עליו במרכז הרחבה ובועט פנימה. 0:1 להפועל ת"א.

דקה 45 - סבסטיאן סימרוטיץ' מצא את עצמו חופשי ברחבה של הפועל ת"א, אבל החמיץ מקרוב.

דקה 62 - הפועל ת"א נותרה ב-10 שחקנים אחרי שתומר חליבה ספג כרטיס צהוב שני והורחק.

דקה 63 - פנדל נוסף לדומז'לה אחרי עבירה של שי אבוטבול ברחבה. לוביאנקיץ' לא פספס והסלובנים השוו ל-1:1.

דקה 79 - כדור חופשי להפועל ת"א מ-20 מטר אלכסונית. אבוקסיס סובב לתוך החומה.

דקה 80 - דומז'אלה יצאה להתקפה מתפרצת ושביט אלימלך רשם את ההצלה של המשחק, כששני שחקנים בצהוב מולו.

דקה 90 - גול! זלטאן לוביאנקיץ' פרץ משמאל ובועט לשער מזווית קשה, שביט אלימלך נגע בכדור, אבל זה לא מספיק. 1:2 לדומז'אלה.

הרכב הפועל ת"א: שביט אלימלך, תומר חליבה, חאבייר פאאס, ואליד באדיר, יגאל אנטבי, יוסי אבוקסיס, ברוך דגו (איבזיטו אוגבונה, 69), לוסיאנו דה ברונו, סלים טועמה, אליניב ברדה (כפיר אודי, 87), איוואן יוליץ' (שי אבוטבול, 46).

הרכב דומז'אלה: סטריינאר, אלסנר, יאנקוביץ' (דיוקיץ', 60), ז'וניניו, איליץ', אניינצ'יץ', קנזוביץ', קראפטרוביץ' (קירם, 52), ראקוביץ', לוביאנקיץ', סימרוטיץ'.

"הפסדנו לקבוצה פחות טובה מאיתנו"

לקפטן הפועל ת"א, יוסי אבוקסיס, היו בסיום המשחק טענות קשות כלפי תפקודו של השופט הרוסי אלכסנדר גונצ'אר. אבוקסיס אמר ל"ספורט 5": "המשחק ברח לנו מהידיים, פשוט הפסדנו לקבוצה פחות טובה מאיתנו. מה שהשופט עשה לנו היום זה היה קטסטרופה, אני לא יודע אם זה אולי הוראות שהוא קיבל מאופ"א".

מאמן הפועל ת"א יצחק שום: "אני מאוכזב מרמת המשחק, אבל כנראה שבשלב הזה של העונה, הוצאנו את כל הכוחות בשבת ולא היו לנו מספיק כוח. השחקנים במגרש לא תמיד שומעים מה אומרים להם, הם נכנסים ללחץ וחבל".

שביט אלימלך סיפר על השער הכל כך כואב שספג בדקה ה-90: "לא ציפיתי לבעיטה הזאת. אני חושב שעמדתי בזווית שמתאימה יותר להרמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully