וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואים את הסופיה

10.8.2006 / 20:40

בני יהודה הגיעה עם הרבה ציפיות להופעה הההיסטורית שלה בגביע אופ"א, אבל נכנעה 0:2 ללוקומוטיב סופיה משערים של דבצ'ב וגנקוב

בני יהודה הגיעה לסלובקיה לתחילת המסע ההיסטורי שלה עם הרבה תקוות, אבל כנראה לא לקחה בחשבון את חוסר הנסיון שלה והיריבה הטובה שעמדה מולה, שניצחה לבסוף 0:2 והשיגה יתרון משמעותי לקראת הגומלין.

למרות שלחצו ברוב שלבי המחצית הראשונה, נכנעו חניכיו של ניצן שירזי לשער בבעיטה חופשית , ולעוד פנדל במחצית השניה. עוד שבועיים תצא בני יהודה לגומלין, שיהיה קשה בהרבה במגרש הביתי והחם בסופיה, שם יכינו האוהדים המקומיים קבלת פנים עוינת. אחרי משחקי ההכנה וגביע הטוטו, בני יהודה נראית רחוקה מיכולתה בעונה שעברה.

בסיום המשחק התלוננו נציגי בני יהודה בפני השופטים על הפנדל שנשרק לחובתם שלא בצדק, והמשקיף השופטים באצטדיון אישר להםכי שהשופט שגה והתנצל על כך. בקבוצה הביעו ואכזבה מכלי התקשורת הישראלית, שלמעט עיתונאי אחד, אף אחד מהם לא מצא לנכון לשלוח כתב לסקר את המשחק.

מהלך המשחק

דקה 20: ברק בדש הגיע למצב מצוין ברחבת ה-16, אך החמיץ. שתי דקות אחר כך הגיע להזדמנות דומה והחמיץ שוב.

דקה 30: גול! הבולגרים עולים ליתרון בבעיטה חופשית של דבצ'ב מ-16 מטר, 0:1 לוקומוטיב.

דקה 58: גול! פנדל ללוקומוטיב, גנקוב בועט פנימה, 0:2 סופיה.

דקה 85: הזדמנות מצוינת לבני יהודה, ליאור אסולין עובר את השוער, אבל לוקומוטיב מצילה מהקו.

הרכבים:

בני יהודה: וינסנט אניימה, איציק עזוז, אלי אברבנל, יניב אלול, יאיר אזולאי, אימורו לוקמן, הרוויה קובאצ'ביץ' (דג'אני 66), ראובן עובד (בטורינה 66), אסי בלדוט, ברק בדש (אלי ביטון 56), ליאור אסולין.

שופט: ג'וזף אטרה (מלטה)
אצטדיון: סנץ (סלובקיה)

שירזי מתלונן על השיפוט

שחקני בני יהודה, שהשתתפו בהופעה הראשונה של המועדון במסגרת אירופית, ציפו לפחות לתיקו והאווירה בקבוצה אחרי ההפסד ללוקומוטיב הייתה קשה. השחקנים עצמם, לא הורשו להתראיין, לצוות המקצועי היו טענות קשות על השיפוט במשחק.

מאמן הקבוצה ניצן שירזי אמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "אני לא אוהב לדבר על שופטים, ולא עושה זאת בדרך כלל, אבל הפעם אין ספק שהשיפוט הכריע. הפאול והפנדל שנשרקו והביאו לשערים של לוקומוטיב לא היו ולא נבראו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully