וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיו הצעיר של אמיר טגה נמצא ללא רוח חיים

רומן רוזנבלט

12.8.2006 / 19:46

אבי בן ה-17 נעלם ביום ד', ואחרי יומיים של חיפושים התגלתה גופתו ללא רוח חיים. לואיס מארין נחת עם קוסטה ריקני נוסף

אחיו הצעיר של שחקן מכבי נתניה אמיר טגה, אבי בן ה-17, נמצא הערב (שישי) ללא רוח חיים, לאחר שעקבותיו נעלמו ביום רביעי. המשטרה עדיין לא גילתה את נסיבות הטרגדיה, ורק יודעת כי הוא נצפה מבלה עם חבריו בשעות לפני שנעלם.

במהלך כל סוף השבוע הגיעו שחקני ומנהלי מכבי נתניה לביתו של הקשר בקרית עקרון, על מנת לעודדו ולנחמו בעקבות הטרגדיה שפקדה אותו. כל הקבוצה תתייצב ביום שני להלווייתו של אבי טגה ז"ל.

גולן חרמון צפוי להעביר את סוף השבוע הקרוב בבסיסו הצבאי, זכר לצו ה-8 שקיבל ולהסכם שקבע שהוא יגיע למילואים לסירוגין, כשהקבוצה תנוח מפעילות.

בלילה שבין שישי לשבת נחת קפטן נבחרת קוסטה ריקה, הבלם לואיס מרין, שיצטרף לאימוני מכבי נתניה לאחר שיעבור מחר (ראשון) את הבדיקות רפואיות.

במהלך הבוקר נחת גם הקשר סטיבן ברייס מקוסטה ריקה. מדובר בקשר בן 29 אשר הופיע 62 פעמים במדי נבחרתו (לא שיחק במונדיאל האחרון), וכבש בה תשעה שערים. ברייס זכה בחמש אליפויות ארצו וכן זכה בגביע האלופות של מרכז אמריקה. השחקן יעבור מחר בדיקות רפואיות ויחל להיבחן בקבוצה.

עם חזרתו ארצה של מנכ"ל הקבוצה קובי בלדב בתחילת השבוע עשוי להיכנס להילוך גובה המו"מ עם הקשר אורן זיתוני. כמו כן בתחילת השבוע עשויה להתברר התמונה בכל הנוגע לרביד גזל והאפשרות שישוחרר ממכבי חיפה.





עדכון ראשון: 11.8 19:27
עדכון אחרון: 12.8 19:46

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully