וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להישאר בכל הכח

יואב ויכסלפיש

10.8.2006 / 13:20

הפעם האחרונה שבה הכח ומכבי רמת עמידר היו בליגה העליונה הייתה בשנות ה-80. עכשיו, כיחידה אחת, הסגולים רוצים לשרוד

באו:

שוער: ניר רחמין. הגנה: ארז אליאב, יניב בסון, אדריאן גמאן, ליאור ראובן, שוקי נגר, אילן בכר, ביו אדפמי, קישור: אבי תקוה, דן רומן, התקפה: שלומי אדרי, שלומי משה, בוקרי סאדאת, אסי בוזגלו.

הלכו:

שוער: שחר שמש, הגנה: דני משען, אילן בוארון, בני חדד, איתי הבה. קישור: אלי ששון, יוסי דורה, התקפה: עמיר תורג'מן, אופיר חלוואני, צחי אילוז, , לירון וילנר.

מטרות

בגדול, הקבוצה רוצה להישאר בליגה אחרי 21 עונות מחוץ לבמה המרכזית. היו"ר, איציק פוזמנטיר, אמר לאחר חגיגות העלייה שהקבוצה צריכה לשאוף למקומות 6-7. נראה כי גם מקומות 8-10 יתקבלו בברכה. לטווח ארוך המטרה תהיה לבנות קבוצת מרכז טבלה לגיטימית, כמו הכח של שנות ה- 70, אבל לשם כך צריך לעבור את מחסום העונה הראשונה.

הנתונים מראים שבחמש השנים האחרונות, כ- 40 אחוז מהעולות נכשלות במשימה. מטרה נוספת תהיה העפלה היסטורית לחצי גמר הגביע באיצטדיון רמת גן, לאחר שני כשלונות ברבע הגמר בשנתיים האחרונות (מול מכבי פ"ת והפועל ת"א), ונא לא לשכוח - בנייה מחודשת של מחנה אוהדים. בקיצור, להחזיר עטרה ליושנה או להחזיר את המועדון לליגה השניה.

למה הם יצליחו העונה

כי אורי מלמיליאן יוכל לעבוד בשקט ולהוציא את המקסימום מהשחקנים הרחק מאור הזרקורים. ניר רחמין יוכיח שהוא ראוי לחולצת שוער ראשון בליגת העל אחרי שנים כמחליף של שביט אלימלך ופצוע סדרתי. אבי תקוה יעשה קאמבק אחרי שנה מיותרת בכפר סבא ושתי היריבות מהשרון לא יפריעו יותר מדי בתחתית.

למה הם ייכשלו העונה

כי רוב שחקני הרכש נמצאים הרבה מעבר לשיא, ואין לקבוצה סגל רחב של שחקני בית שיעלו כמחליפים בשעת הצורך. בחלון ההעברות של ינואר עלולים לגלות בקבוצה שחקני הרכב שחוקים ומחסור בתקציב לרכש מחליפים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

אווירה ביציעים

את יציעי וינטר איכלסו בימי שישי בשנים האחרונות מקורבים לקבוצה, פקידים בעיריה ואוהדים ותיקים. מספר הצופים הממוצע נע סביב 400. מעט מאוד צעירים, שאינם שחקני מחלקת הנוער, הגיעו למשחקים. בהכח מקווים לבנות קהל בזכות התנופה המחודשת והאיחוד עם רמת עמידר, שאינו בא לידי ביטוי בסגל הקבוצה אלא רק בדירקטוריון. השנה אמורים לפתוח סוף סוף את היציע המזרחי ב"וינטר" במפגשים מול הקבוצות הגדולות. אולי כך האווירה המרדימה במשחקי הכח תעלם ותעיר את השחקנים.

אטרקציה מרכזית

הפזמון ההיסטורי "הך הך הכח" של צביקה פיק מתחילת שנות ה-70 עושה קאמבק לליגה הבכירה, ויחד אתו גם יהודל'ה שהרבני.

למי יש סיכוי להגיע לוואלה! סלבס

אילן בכר (ואף מילה על סימה) ושוקי נגר. הוא חבר טוב של יוסי בניון, ובכל פעם שיוסי בארץ - תוכלו לתפוס גם אותו שם.

טוקבק אופייני לקבוצה:

"יאללה, יאללה, שב בשקט ותתעסק בצור שלום" (הגולש "בלוטו אוהד הכח" עונה ל"פופאי אוהד הפועל ר"ג")

איפה הם יהיו בעוד חמש שנים:

במקרה הטוב - אמצע הלאומית. במקרה הגרוע - כמו הפועל אשקלון, אח"י נצרת ושאר אלה שהלכו להרפתקה של עונה אחת בליגת העל ומאז עולות ויורדות בליגות הנמוכות.

הימור בווינר:

מקומות 10 -12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully