וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרינגטון פתוח להצעות

9.8.2006 / 18:30

סוכנו החדש מתחיל מחדש את המו"מ עם כל הקבוצות. רג'י אוונס נוטה לכיוון דנבר, אולסטאר לשעבר נעצר באשמת תקיפה מינית של ילדה בת 8

הסוכן החדש של אל הרינגטון, ארן טלם, שייכנס לתפקידו ביום שני, מבהיר שהלקוח שלו פתוח לכל הצעה שלא תבוא, מה שמבטל את תחושת הוודאות ששררה באינדיאנה עד לאחרונה, כאשר עסקת סיין אנד טרייד עם אטלנטה נראתה עניין של זמן.

הפורוורד של אטלנטה, ששיחק שש שנים במדי הפייסרס, פיטר את סוכנו אנדי מילר, לאחר שזה לא הצליח לסגור עבורו את המעבר לאינדי. עכשיו הסוכן החדש מתחיל את כל העבודה מחדש. "נבדוק את כל האופציות האפשריות עבור אל", אמר טלם. "לכל קבוצה יש סיכוי עד שנחתום על הסכם".

שוק השחקנים החופשיים של קיץ 2006 היה דל מהרגיל, וכעת אין ספק כי הרינגטון, שקלע אשתקד 18.6 נקודות והוריד 6.9 כדורים חוזרים, הוא הפרי איינג'ט הטוב ביותר שנותר. מלבד הפייסרס, גם דנבר וגולדן סטייט בתמונה, כאשר עדיין לא ברור אם השחקן יבחר לחתום ישירות בקבוצתו החדשה, או שמא יצליח לארגן סיין אנד טרייד עם אטלנטה, מה שיקנה לו חוזה של שש שנים, במקום חמש, המקסימום שקבוצות אחרות יכולות להציע לו. טלפ הבהיר שחשוב לו למצוא ללקוח שלו בית במהירות, אך הדבר החשוב ביותר הוא "האיכות של העסקה". כלומר, הכסף.

חדשות נוספות:

* אדי ג'ונסון, שהיה בעבר אולסטאר, ושיחק בין השנים 1977-87 באטלנטה, קליבלנד וסיאטל, הואשם אתמול (שלישי) בתקיפה מינית של ילדה בת 8. בנוסף, הגארד בן ה-51, בגובה 1.88 מטר, גם הואשם בפריצה לבית, בזמן שאם המשפחה הייתה בסידורים. הוא אמר לאחיה בן ה-6 של הילדה לנעול את הדלת, נכנס עם הילדה לחדר השינה ותקף אותה. לאחר מכן ניסה לנשק אותה במטבח והזהיר אותה שלא תדבר. הילדה סיפרה לאמה, והשוטרים מצאו את ג'ונסון בשדה שליד הבית, שם טען כי אכן בילה בדירה, אולם רק ניסה לנשק אותה על הראש, כפי שהוא עושה "בחיבה", לדבריו, לכל ילדי השכונה. מאז 1989 ג'ונסון הורשע בפריצה, תקיפה אלימה, שוד, אחזקת מריחואנה, התנגדות למעצר, ותקיפת שוטר.

* הריבאונדר ושחקן ההגנה המצטיין רג'י אוונס צימצם את הקבוצות האפשריות מבחינתו לדנבר, מינסוטה וקליבלנד. "שיחקתי בדנבר בחודשים האחרונים, אז אני נותן להם את הצ'אנס הראשון", אמר אוונס. "אבל נראה לי שיהיה לי טוב בכל מקום בו אשחק. אני לא כמו בן וואלאס או דניס רודמן, אני יכול לקלוע, פשוט לא נתנו לי הזדמנות להראות את זה".

* ננה, הפורוורד-סנטר של הנאגטס, יתחיל לעבור בקרוב אימונים שכוללים מגע. הברזילאי האתלטי, שהחמיץ את כל העונה שעברה בעקבות פציעה בברך במשחק הראשון של העונה, חתם על חוזה חדש בשווי 60 מיליון דולר, וצפוי להיות כשיר במאת האחוזים עד מחנה האימונים של הקבוצה, שמתחיל באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully