וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי יישאר צהוב

הצהובים אינם מסכימים לשחרר את השחקן לעונת התחשלות, למרות סעיף מיוחד בחוזהו המבטיח לו להיכלל בין שמונת השחקנים הבכירים

על פי התוכנית המקורית, היה אמור עמרי כספי להיות מושאל בעונה הקרובה לקבוצה אחרת מליגת העל כדי לצבור דקות משחק ולחזור למכבי ת"א בשל ומשופשף יותר. בני השרון, מכבי ראשל"צ, הפועל גליל עליון ושתי קבוצות נוספות הביעו עניין בפורוורד הכישרוני, חלקן אף הבטיחו מקום לשחקן הצעיר בחמישייה, אלא שכספי, כך הוחלט בימים האחרונים, יישאר צהוב גם בעונה הבאה.

בקיץ אשתקד חתם כספי במכבי על חוזה ארוך-טווח, לארבע שנים. כעת נותרו עוד שלוש. שמעון כספי, אביו של עמרי, התעקש לעגן בחוזה סעיף מיוחד לפיו אם עד לסיום העונה השנייה לא ייכלל בנו בין שמונת השחקנים הבכירים בקבוצה מבחינת דקות משחק, הוא ישוחרר בו במקום וללא תמורה. כשהיה נראה כי כספי בדרך לעונת התאווררות בקבוצה אחרת נכנס המאמן החדש, נוון ספאחיה לתמונה, שערך מספר שיחות עם בני משפחת כספי והבהיר כי אינו מוכן להשאיל את עמרי, חרף הסעיף הבעייתי.

"ספאחיה אמר שהוא מאוד רוצה את עמרי ולא מוכן לוותר עליו", סיפר שמעון כספי. "הוא אמר שלא כל יום גדל שחקן כזה בארץ ושאין סיבה לתת אותו לקבוצה אחרת. הזכרנו למכבי שקיים סעיף שמחייב אותם לתת לעמרי לשחק לא מעט דקות, הם אמרו שהם מודעים לזה ובכל זאת אינם מעוניינים להשאיל את עמרי. אם הם לא חוששים, אז קטונתי. במקרה הכי גרוע עמרי יישב עונה נוספת על הספסל, ובקיץ הבא הצדדים ייפרדו וכל אחד ילך לדרכו. חד וחלק".

שמעון מזרחי, יו"ר המועדון, מסר בתגובה: "אנחנו לא מדברים על שחקנים שלנו מעל גלי האתר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully