וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטואנה בדרך לנתניה

יואב ויכסלפיש

9.8.2006 / 16:30

מחלוקת בין הפועל חיפה, המחזיקה בכרטיס השחקן, למ.ס. אשדוד, שהשאילה את החלוץ הקונגולזי, הובילה להפסקת אימוניו בקבוצה הדרומית

פיצוץ במשא ומתן בין מ.ס. אשדוד להפועל חיפה בנוגע להשאלת ג'ף טוטואנה, גרם לראשי הקבוצה מהלאומית להורות לחלוץ הקונגולזי להפסיק לאלתר את אימוניו באשדוד.

בין שני המועדונים נתגלעו מחלוקות לגבי גובה סכום ההשאלה בסך 75 אלף דולר וכן לגבי אופן פריסת התשלומים, כמו גם לגבי סכום הרכישה העתידי. טוטואנה המיוצג על ידי רונן קצב אמור להתחיל להתאמן מחר (חמישי) במכבי נתניה, שכבר הביעה עניין בשירותיו.

רונן קצב אמר לוואלה! ספורט בתגובה: "אנחנו לא צד בעניין. זו מחלוקת בין חיפה לאשדוד. נתניה הביעה עניין בג'ף אבל עוד לא נכנסו איתה למשא ומתן".

אריה הלשטוק, יו"ר הפועל חיפה, לה שייך כרטיס השחקן אמר: "לצערי, אשדוד לא עמדה בהתחייבויות לגבי השחקן. כבר לפני שבועיים הצענו טיוטת הסכם והם אמרו שבכוונתם לקרוא ולחתום. הוא יצא איתם למחנה האימונים, והם פתאום הגישו בקשות לשינויים. החלטנו בתיאום עם הסוכן רונן קצב ופרקליטו אפרים ברק שהוא יתאמן בנתניה. נכון לרגע זה קיבל השחקן הוראה לעבור לנתניה בגלל מה שקרה".

מעברו השני של המתרס הגיב הספונסר הראשי של אשדוד, ג'קי בן זקן: "אין מחלוקת לגבי שכרו, אלא על גובה דמי השאלה, אופציה לרכישת כרטיס ותנאי תשלום. המאמן יוסי מזרחי מעוניין בשחקן, אבל הכדור אצלם. אם נתנו לו הוראה ללכת למקום אחר, זו זכותם. בתנאים שלנו הוא ישחק באשדוד. לגבי תנאים אחרים הם צריכים להחליט".

מנכ"ל אשדוד, אלון חזן, העריך הערב (רביעי) שסיכוייו של השחקן להגיע לאשדוד קלושים. חזן הוסיף שבימים הקרובים יתקבלו החלטות לגבי שי בירוק וגיא צרפתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully