וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנרי חושש מעזיבה של קול

יניב בינו

9.8.2006 / 13:09

חלוץ התותחנים מודאג מהיחלשות הקבוצה בעקבות עזיבה צפויה של המגן השמאלי ליריבה העירונית. טוטנהאם מחזרת אחרי אז'אלה

תיירי הנרי, שחקנה של נבחרת צרפת וארסנל, הביע מורת רוח מעזיבתו הצפויה של המגן אשלי קול את הקבוצה. חלוץ התותחנים, ששבר את שיא ההבקעות במדי הקבוצה, חתם בקיץ לחוזה עד 2010 והפך לתותחן לחיים. לעומת זאת, אינו מרוצה מעזיבתם הצפויה של שחקנים משמעותיים בקבוצה, ביניהם המגן אשלי קול והקשר חוזה אנטוניו רייס.

בשנה שעברה היה זה פטריק ויירה, חברו לנבחרת, שעבר ליובנטוס והשאיר חור גדול במרכז המגרש. כעת, לאחר שמעבר של קול לסטאמפורד ברידג' נראה קורם עור וגידים, יצא החלוץ ורמז להנהלת הקבוצה: "העזיבה של ויירה הייתה קשה בשבילנו, כך גם תהיה עזיבה של קול. אנו רוצים שהוא יישאר. הוא אחד המגינים הטובים בעולם".

הנרי גם אינו מרוצה מהעובדה שהעברה של המגן תחזק את יריבתם העיקרית: "אם אשלי יעבור לצ'לסי, זה ייראה כאילו אנו מנסים לחזק את היריבה שלנו בו בזמן שאנו מחלישים את עצמנו".

מלבד המגן בן ה-25 שצפוי לעזוב, גם חוזה אנטוניו רייס הספרדי מתנדנד בין לונדון למדריד. קשר נבחרת ספרד, שמזגזג לאחרונה, נשמע לא מרוצה ואמר כי הוא מתגעגע ורוצה לשוב לשחק במולדת. ארסן ונגר, מנג'ר הקבוצה הכריז: "אני יודע שרייס אינו מרוצה, אך אני בטוח שהוא יישאר".

לעומת הצהרת המאמן, נשמע רייס נחוש לעזוב את אצטדיון האמירויות כשאמר לעיתון הספרדי אס: "אני מקווה כי העסקה תיחתם מה שיותר מהר. אני משאיר את הסלולרי שלי פתוח היום, שמא אקבל שיחות חשובות. בסוף יהיה טוב". חתם הקשר בנימה אופטימית.

סימן מעיד אולי לכך שמעבר של השניים אפשרי, היא העובדה כי שני השחקנים לא נטלו חלק אמש במשחק הניצחון 0:3 על דינמו זאגרב במסגרת ליגת האלופות. כך שאם יעברו לקבוצות אחרות יורשו לשחק בגביע האלופות.

ואילו בקצה אחר של לונדון, בטוטנהאם מנסים להחתים את רוברטו אז'אלה. הארגנטינאי הבינלאומי בן ה-33 ששיחק שש עונות בולנסיה, מבקש לעזוב ולסיים את הקריירה באי הבריטי. המגן הותיק ששמו נקשר למספר קבוצות נוספות באנגליה, ביניהן מנצ'סטר יונייטד, מקווה לעבור לפני סיום מועד ההעברות.

מלבד המגן, בוויט הארט ליין שוקלים להשאיל מרומא לעונה אחת את אחמד מידו, החלוץ המצרי, ששיחק בעבר בשורות הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully