וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם מילאן יוצאת לדרך בליגת האלופות

9.8.2006 / 12:43

תפגוש את הכוכב האדום בלגראד, בערב בו יעמדו במוקד גם המפגשים בין דינמו קייב לפנרבחצ'ה, זלצבורג לולנסיה והמבורג לאוסאסונה

לא רק באנפילד ישחקו הערב (רביעי) במוקדמות שלב הבתים בליגת האלופות. לאחר נצחון החוץ של ארסנל, 0:3 על דינמו זאגרב, ישוחקו 15 משחקים נוספים, שבחלקם יפגישו קבוצות בעלות ניסיון רב במפעל.

מילאן, ששיתופה בטורניר השנה היה מוטל בספק בגלל פרשת השחיתות באיטליה, תצא לדרך בסן סירו מול הכוכב האדום בלגראד. אולי כדי להנמיך ציפיות, פיליפו אינזאגי מתייחס למפגש עם הקבוצה הסרבית ברצינות: "זהו משחק קשה יותר מגמר. לא יהיה קל לעבור אותם".

המבורג - אוסאסונה

בדרך כלל קבוצות גרמניות וספרדיות נפגשות רק בשלב הבתים, אך לא כך הדבר הפעם, כשהמבורג תארח את אוסאסונה, שאם תעפיל לשלב הבתים תהיה שם לראשונה בתולדות המועדון. אינאקי נונייז, קשרה של הקבוצה המפתיעה מספרד, נשמע אופטימי כשהתייחס לחילופי המאמנים בקבוצה: "אני לא חושב שיש שינוי מהותי בפילוסופיה של חאבייר אגייאר. אנחנו מקווים שהכל יילך כשורה".

נונייז התייחס לכוכבים הגדולים של המבורג: "כדי לנצח אנחנו צריכים לעצור את רפאל ואן דר וארט, שהוא שחקן מצוין. יש להם כעת גם את וינסנט קומפאני, ונצטרך להיזהר".

זלצבורג - ולנסיה

גם לולנסיה עתירת הניסיון מצפה מפגש קשה ומסקרן מול הקבוצה של ג'ובאני טרפאטוני ולותר מתיאוס, שמעוררת הרבה ציפיות באוסטריה השנה. אלכסנדר ציקלר שהגיע מבאיירן מינכן בכושר מעולה, כבש כבר שבעה שערים העונה ונראה מסוכן מאוד.

לולנסיה הצטרף השנה פרננדו מוריינטס, שחוזר לספרד מליברפול. "אולי יהיו לנו משחקים קשים יותר בהמשך העונה", אמר החלוץ לאתר הקבוצה, "אבל זו בהחלט לא יריבה שיש להקל בה ראש".

דינמו קייב - פנרבחצ'ה

לקרב הזה אולי אין אפיל, אבל זה צפוי להיות אחד המפגשים היותר מרתקים בשלב הזה. שתי הקבוצות מכירות היטב את המפעל, כשדינמו תבקש להימנע מתקלת העונה שעברה, כשהודחה בסיבוב השני במוקדמות על ידי פ.צ. תון. פנרבחצ'ה כבר רגילה למפעל, בו השתתפה בשנה שעברה והוציאה תוצאות מכובדות בבית קשה שכלל את מילאן, שאלקה ואיינדהובן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

יתר המשחקים:

צסק"א מוסקבה - רוזמברוק

ליל - רבוטניצקי

שחטייר דונייצק - לגיה ורשה

גלטאסאריי - מלאדה בולסלאב

לבסקי סופיה - קייבו

סלובן ליברץ - ספרטק מוסקבה

פ.צ. קופנהאגן - אייאקס

סטנדרד ליאז' - סטיאווה בוקרשט

הארטס - א.א.ק. אתונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully