וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל עם רגל וחצי בשלב הבתים באלופות

8.8.2006 / 23:51

ניצחה את דינמו זאגרב 0:3. פאברגאס כבש צמד, רייס לא שיחק. אוסטריה וינה ובנפיקה נפרדו ב-1:1. ליונברג מונה לקפטן נבחרת שבדיה

ארסנל עשתה הערב (שלישי) צעד חשוב בדרך להשתתפות בשלב הבתים של ליגת האלופות, אחרי שניצחה בחוץ את דינמו זאגרב הקרואטית 0:3.

התותחנים שיחקו ללא חוזה אנטוניו רייס, כנראה כדי לשמור סיכוי למעבר אפשרי של הספרדי לריאל מדריד. ספרדי אחר, ססק פברגאס, נטל לידיו את המושכות במחצית השניה, אחרי שהמחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים. פברגאס כבש את הראשון של ארסנל בדקה ה-63 ורובין ואן פרסי ההולנדי כבש את השני כעבור דקה בלבד. הקבוצה הקרואטית התפרקה סופית, כאשר פברגאס השלים צמד בדקה ה-79 וקבע את תוצאת המשחק.

מי שתצטרך לעבוד קצת יותר קשה כדי להגיע לשלב הבתים היא בנפיקה, שסיימה בתיקו 1:1 מול אוסטריה וינה בחוץ. נונו גומש העלה את הפורטוגלים ליתרון בדקה ה-16, אלא שבלנצ'ארד הישווה כעבור 20 דקות וקבע את תוצאת המשחק.

ליונברג מונה לקפטן נבחרת שבדיה (הארץ)

פרדי ליונברג, קשר ארסנל האנגלית, מונה לקפטן החדש של נבחרת שוודיה. ליונברג בן ה-29 יחליף בתפקיד את אולוף מלברג, בלם אסטון וילה, עמו התקוטט ביורו 2004 והתעמת בחדר ההלבשה במהלך מונדיאל 2006, ממנו הודחה שוודיה בשמינית הגמר.

מלברג הודיע השבוע כי הוא מוותר על התפקיד, וליונברג, עם 61 הופעות בינלאומיות ו-13 שערים, נבחר על ידי המאמן לארס לאגרבאק להוליך את הנבחרת בשנים הקרובות.

עם זאת, במשחק הידידות הקרוב של שוודיה, נגד גרמניה ב-16 באוגוסט, ליונברג לא יחנוך את סרט הקפטן, בגלל פציעה בכף רגלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully