וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוץ סרבי נחת למבחנים בקרית שלום, גוטמן מתלונן

9.8.2006 / 11:15

מילאן מרדיקוביץ' המשחק באוקראינה נחת וייבחן במדים הצהובים. מאמן נתניה דורש חיזוק בעקבות ההפסד 2:1 להפועל פ"ת

מילאן מרדיקוביץ', חלוץ סרבי בן 24, הגיע למבחנים במכבי ת"א המשוועת לחלוץ. מרדיקוביץ' שמשחק בקבוצת מטאליסט חראקוב מהליגה האוקראינית, כבש בשנה שעברה שני שערים במדי הקבוצה. בעונה הנוכחית לא רשם החלוץ אף כיבוש, לאחר שלושה מחזורים. המגמה בקרית שלום היא להחתימו. לעומתו, החלוץ הנבחן דליבור מיטרוביץ' שוחרר מהקבוצה. הפגישה בין הבעלים לוני הרציקוביץ', לאבי נמני, שלא נטל חלק במשחק אתמול, בנוגע לעתידו של הקפטן במועדון, תיערך ככל הנראה היום.

אחרי ההפסד להפועל פ"ת בגביע הטוטו בשבת והפסד נוסף להפועל עכו במשחק אימון ביום ראשון, קיווה אלי כהן לרשום אתמול (שלישי) ניצחון ראשון במסגרת רשמית עם מכבי ת"א. היריבה הפעם הייתה העולה החדשה הכח עמידר ר"ג, על הנייר זה היה אמור להיות משחק נוח, אבל מכבי ת"א רק ממשיכה להסתבך.

הכח ר"ג ניצחה 0:1 משער של שלומי אדרי בדקה ה-82 והשאירה את מכבי ת"א בתחתית טבלת הבית. בניגוד למשחק בשבת, מכבי ת"א התייצבה בסגל מלא למעט אבי נמני, שכלל את שחקני הרכש החדשים שעברו בבקרה התקציבית.

אחרי מחצית ראשונה משעממת ודלה באירועים, ההתקפה של אלי כהן החלה לספק יותר הזדמנויות במחצית השניה, כשרועי דיין וג'ובאני רוסו החליפו את משה ביטון ולירן כהן. המצבים לא תורגמו לשערים והקבוצה של מלמיליאן ניצלה את זה כדי לרשום ניצחון ראשון העונה, אחרי התיקו 2:2 בשבת מול מכבי הרצליה. שלומי אדרי, שקיבל כדור רוחב מדוייק, הצליח להכניע את טברטקו מקרוב, למרות שהשוער הקרואטי הצליח לגעת בכדור.

עוזר מאמן מכבי ת"א, ויקי פרץ, אמר לוואלה! ספורט בסיום המשחק: "זה לא נעים להפסיד, וזה לא מה שרצינו לראות, אבל אנחנו נהיה הרבה יותר טובים, זה בטוח. הזרים שהגיעו באו מאוחר יחסית, והם עדיין לא בכושר משחק. ברגע שהם יהיו טובים, הם ישדרגו את הקבוצה. אני מאמין שעד המשחק נגד בית"ר ירושלים בליגה, ניראה טוב. ברור שאם נביא עוד חלוץ טוב, זה יעזור לנו. יש לנו שחקנים טובים, שיחקנו טוב במחנה בחו"ל, ויכול להיות שיש קצת עייפות. השחקנים מבינים שלא שיחקנו טוב, ואנחנו צריכים להרים להם את הראש ולעודד אותם".

עדכון ראשון 9/8/06 8:23
עדכון אחרון 9/8/06 11:15

הפעול פ"ת ניצחה 1:2 את נתניה (מאת רומן רוזנבלט: מערכת וואלה)

מי שעלתה לראשות בית א' היא הפועל פ"ת, שניצחה בחוץ את מכבי נתניה 1:2 ושמרה על מאה אחוזי הצלחה. לקראת סיום המחצית הראשונה, עידן סרור הכניס כדור עומק לשמעון אבו חצירא, שקבע מקרוב 0:1 להפועל פ"ת. 8 דקות בתוך המחצית השניה, סרור רשם בישול שני, הפעם לאחמד קסום, שכבש את השני של פ"ת ממרכז הרחבה. בדקה ה-77 נתניה יצאה להתקפה מתפרצת, שכטר הוציא כדור עומק לכיוונו של אוקוצ'ה, שהקדים את השוער וכבש את השער המצמק לנתניה. שני כרטיסים צהובים נשלפו במשחק הזה לכיוונם של אסי בן מוחא מנתניה ועידן סרור מפ"ת.

במשחק שהיה חם במיוחד הוצאו 10 כרטיסים צהובים, שני אדומים ומאמן אחד, אייל לחמן שהורחק בסמוך לסיום. מלבד תקרית הרחקת המאמן, נרשמה תקרית נוספת במשחק שכמעט ועירבה את הספסל של נתניה. לטענת אנשים בקרבת מקום, פלט עידן סרור שבישל את שני השערים של פתח תקוה, מספר מילים מעליבות אל עבר מאמן הכושר של נתניה, אברי מונצ'ר. רק התערבותם של מאמני נתניה אלי גוטמן ומרקו בלבול מנעה התדרדרות.

בסיום המשחק, הסביר גוטמן שהמשחק הזה היווה עבורו הוכחה נוספת כי הוא צריך מספר שחקני חיזוק לקבוצה: "נגררנו למשחק מפוזר ולא מאורגן. השערים שספגנו היו ניצול של חוסר ריכוז. הבקענו שער יפה אך לא ניצלנו עוד מספר הזדמנויות שהיו לנו". לגבי הנבחנים, בידוק ומ'בה אמר גוטמן: "כשיהיה מה להודיע לכם אתם תקבלו את המידע הדרוש". המאמן גם הסביר את אי שיתופו של מזואה אנסומבו: "אנסומבו הרגיש את השריר האחורי ולכן לא רציתי לסכן אותו".

מלבד אנסומבו נעדרו היום מסגל הקבוצה גם אבי סטרול וישראל זביטי הפצועים וכן גיא טוביאק שלא שיחק גם ביום שבת עקב כך שחוזהו לא אושר עדיין בבקרה. את סרט הקפטן של נתניה ענד היום במשחק המגן הותיק, אבישי ז'אנו לאחר שבשבת התעטר בו השוער לירן שטראובר, אך לא היווה דוגמא.

אייל לחמן, מאמן הפועל פתח תקוה אמר בסיום המשחק: "מגיע קרדיט גדול למחלקת הנוער שלנו, שאחרי תקופה לא טובה ניתן לראות בה ניצנים חדשים, לאחר שפקפקו ביכולת של הפועל פתח תקווה ליצור קבוצה חדשה". המאמן שהורחק על ידי השופט אסף קינן, אמר:" מפאת כבודם של המרחיקים ופולטי הפה, אני מעדיף לשתוק. אני נותן כבוד למי שמחליט במשחקים ואני מקווה שגם ילמדו לתת כבוד למאמנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully