וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה יקראו תיגר על לפורטה בבחירות

8.8.2006 / 16:59

נשיא ברצלונה זוכה להתקפות אישיות במה שעשויה להיות מערכת בחירות צמודה מהצפוי. אחד המתמודדים: לפורטה שחצן

ז'ואן לפורטה, נשיא ברצלונה, שאולץ על ידי בית המשפט הקטלוני להתפטר ולהכריז על בחירות, יתמודד בחודש הבא מול שלושה מתמודדים שאזרו אומץ לעמוד עם האיש הפופולרי שהחזיר את הבלאוגרנה לגדולה עם הבאתו של רונאלדיניו, שתי אליפויות ספרד רצופות וזכייה בליגת האלופות ב-2005/6.

המצטרף האחרון למירוץ הוא העו"ד ג'ורדי מדינה, שהקמפיין שלו מבוסס על רצונו לחזק את הקשר עם השורשים, בין אם מדובר בשיפוץ ושדרוג הקמפ נואו, טיפוח מחלקות הנוער, ומניעת הישנות מקרים כמו עזיבת ססק פברגאס לארסנל וג'רארד פיקה למנצ'סטר יונייטד. מדינה הפסיד בבחירות 2003 ללפורטה, ויקווה הפעם להשיב לו כגמולו. הבחירות יתקיימו ב-3 בספטמבר. הדיווחים האחרונים מספרד מראים שניצחונו של לפרוטה אינו מובטח כלל וכלל, למרות שהינו פייבוריט.

שאר המתמודדים הם פרנססק לינאן סרב וחאומה גוישה. גוישה ניצל את הבמה, ואת המתקפות של סנדרו רוסל, סגנו לשעבר של לפורטה, שכיום מסוכסך עמו, כדי להוסיף שמן למדורה. "לפורטה הרחיק את עצמו מחברי המועדון", אמר. "אני אהיה נשיא צנוע שהתחיל מניהול קבוצת אוהדים לניהול המועדון עבור כולם".

חדשות נוספות מספרד:

* ליון הודיעה רשמית שלא תמכור את מחמוד דיארה לריאל מדריד, וזאת למרות שהמועדון הספרדי הסכים להוציא מעל 20 מיליון יורו לרכישתו של הקשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully