וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועדוני נוער זועמים: "חוק שחר" לא תופס לגבינו

ניר איסקוב

8.8.2006 / 16:43

הסעיף שיזם בעלי מכבי חיפה, ולפיו קבוצות נוער רשאיות לשתף 3 שחקנים שסיימו גיל נוער בעונה החולפת, לא תקף למועדונים ללא קבוצות בוגרים

בחודש שעבר נכנס לתוקף סעיף תקנוני שיזם הבעלים של מכבי חיפה, יעקב שחר, ולפיו 3 שחקנים שסיימו גיל נוער יוכלו להשתתף במשחקי קבוצת הנוער גם בעונה שלאחר מכן, ובלבד ששיחקו עונה קודם לכן באותו מועדון.

למעשה, כל קבוצת נוער רשאית לכלול בסגל שלה 9 שחקנים שסיימו עונה קודם לכן את גיל הנוער, אך מוגבלת לשתף שלושה מהם. הסעיף החדש אינו תופס לגבי מועדונים שאינם מחזיקים קבוצות בוגרים, דוגמת גדנ"ע יהודה, מ.כ. נווה יוסף חיפה, מ.כ. אפק ועוד. בסך הכל, קיימים כעשרה מועדונים כאלו, אשר זועמים על כך שההיתר אינו רלוונטי לגביהם.

"ההתאחדות עושה כאן איפה ואיפה", מאשים מתי שפירא, חבר הנהלת מ.כ. נווה יוסף חיפה. "פנינו להתאחדות, וכל אחד שם זורק את הנושא על השני. הפנו אותנו לבית הדין העליון, אבל אני לא רוצה לכתת רגליי לשם, כי ההתאחדות לא פותרת את זה בעצמה. זה שאני לא מכבי חיפה, אומר שאני צריך להיות מסכן בנוער? אם ההתאחדות לא תשנה את הסעיף, נשכור עו"ד ונוציא צו מניעה לפתיחת ליגות הנוער".

בהתאחדות אישרו כי הסעיף החדש אינו תקף לגבי המועדונים שאינם מחזיקים קבוצות בוגרים, אך טענו כי המועדונים יכולים לפנות לוועדת תקנון, כדי שזו תחליט אם להוסיף את השינוי בסעיף לתקנון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully