וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטסאקר סיכם בברמן

8.8.2006 / 14:26

המגן הגרמני מצטרף לקבוצתו של תומאס שאף. שוער נבחרת צרפת, פביאן בארטז, רוצה להמשיך לשחק שנתיים נוספות, למרות שאין לו קבוצה

המגן הגרמני, פר מרטסאקר, סיכם היום (שלישי) עם ורדר ברמן על חוזה לארבע השנים הקרובות. הבינלאומי בן ה-21, ששיחק בהאנובר בשלוש השנים האחרונות, הרשים בהופעתו בנבחרת ונכנס לרשימת המגנים המובילים במונדיאל האחרון. כחלק מהעסקה הכוללת, יעשה מגן ברמן פרנק פארנהורסט את הדרך ההפוכה להאנובר.

"מי שיכול להיות כל כך משכנע במהלך משחקי הגביע העולמי בפעם הראשונה שלו בנבחרת, בגיל כל כך צעיר", אמר מאמן ברמן תומאס שאף, "יכול לחזק את הקבוצה שלנו, כבר מההתחלה".

"יש לי שנתיים לשחק"

פביאן בארטז, שעדיין לא מצא קבוצה מאז שעזב את מארסיי במאי, אמר היום (שלישי) שהוא נחוש להמשיך שנתיים נוספות כשחקן פעיל. השוער בן ה-35, ששיחק בגמר המונדיאל בהפסדה של צרפת לאיטליה, הודיע שעדיין לא הגיע הזמן מבחינתו להניח את הכפפות.

"יש לי עוד שנה או שנתיים", צוטט השוער בלאקיפ, "יש לי מה לתרום וללמד. כדורגל זה הכל בשבילי. אני לא אעזוב את הנבחרת כל עוד אשחק כדורגל", התחייב בארטז, ששמה של טולוז הוזכר כמי שאולי תרצה להחזירו לשורותיה.

"טולוז זה הבית והמקום שבו התחלתי את הקריירה. בינתיים אני בלי קבוצה, כך שגם מהנבחרת אני לא יכול לצפות לטלפון", הוסיף לגבי משחק הידידות שתערוך צרפת נגד בוסניה בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully