וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל ובנפיקה פותחות את האלופות

8.8.2006 / 12:33

השתיים יפתחו בשלישי את שלב המוקדמות השלישי מול דינמו זאגרב ואוסטריה וינה, בהתאמה. יאלצו להסתדר ללא רבים מהכוכבים שלהן

ארסנל ובנפיקה יפתחו הערב (שלישי) את דרכן בליגת האלופות, כשיעלו לשחק נגד דינמו זאגרב ואוסטריה וינה, בהתאמה, במשחק הראשון בשלב המוקדמות השלישי של המפעל.

בלי הנרי, להמן, ליונברג, סאנדרוס ועוד

התותחנים יצאו לקרואטיה בלי תיירי הנרי (מנוחה מהמונדיאל), יינס להמן (מושעה בעקבות האדום בגמר אשתקד), אשלי קול (לא אמור להמשיך ולא יצא עם הקבוצה לקרואטיה), פרדי ליונברג, פיליפ סאנדרוס, גאל גלישי ואבו דיאבי (פצועים). ארסנל תיאלץ להתמודד מול קבוצה שכבר החלה את העונה, ונמצאת בכושר טוב יותר. הקרואטים ניצחו את שני המשחקים הראשונים שלהם בליגה המקומית, וגברו 3:9 בסך הכל על ארקנס הליטאית בשלב המוקדמות השני של הצ'מפיונס.

"כמובן שננסה לנצח, אבל מעל לכל אסור לנו לפגוע בסיכויים שלנו להעפיל לשלב הבתים", הבהיר ארסן ונגר מה סדר העדיפויות של הקבוצה מהבירה האנגלית. "הם קבוצה טובה ומבחינה פיזית הם מוכנים יותר מאיתנו. המשחק יהיה אינטנסיבי במשך 90 דקות, זה יהיה קשה".

ההחתמה היחידה של ארסנל הקיץ, תומאס רוזיצקי, יפתח על הספסל, כך הבהיר ונגר. "אני לא חושב שהוא כשיר למשחק שלם", אמר המאמן הצרפתי, שזימן את חוסה אנטוניו רייס לסגל, ואם ישתפו ימנע ממנו לשחק במפעל בכל קבוצה אחרת, כולל ריאל מדריד שמעוניינת בו (והוא בה).

סימאו ומיקולי בחוץ

בנפיקה תעשה את הדרך לווינה ללא מספר כוכבים, כשתפגוש את אלופת אוסטריה, אוסטריה וינה. מההגנה ייעדרו לאו ואלסידס, ובחלק הקדמי יהיו אלו פבריציו מיקולי וסימאו סברוסה (קרוב מאוד לחתימה בוולנסיה), שלא ישותפו.

סברוסה דווקא כשיר, אחרי ההתעניינות של קבוצות רבות בשירותיו מכריח את הקבוצה הפורטוגלית להימנע מלשתפו כדי לא להקטין את ערכו בשוק על ידי כך שתמנע ממנו לשחק במפעלים האירופאיים של 2007 בקבוצה אחרת.

גם לוינאים אין יותר מדי סיבות למסיבות, כאשר בארבעת המשחקים הראשונים שלהם בליגה המקומית חילצו שלוש תוצאות תיקו והפסד.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully