וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דידה צפוי לעזוב את מילאן לקורינתיאנס

8.8.2006 / 10:55

השוער צפוי לחזור לברזיל. רג'ינה מואשמת בפרשת השוחד אחרי דו"ח חדש של החוקר הראשי. וקרספו מגלה למה העדיף את אינטר

שוערה של מילאן, נלסון דידה, נמצא במגעים עם קורינתיאנס, במדיה כבר שיחק בעבר. שוער הנבחרת הברזילאית בן ה-33 עמד בשערה של קורניתיאנס בשנת 1999, רגע לפני שעזב לרוסונרי לפני שש שנים, אחר כך חזר לקבוצתו הדרום אמריקאית לעונת 2001-02 ומשם שוב עשה את דרכו למילאן. המעבר המסתמן של דידה מקורו בחילוקי דעות לגבי חידוש החוזה בסן סירו.

גם רג'ינה מואשמת בהטיית משחקים

עכשיו גם רג'ינה מאושמת בפרשת השחיתות בכדורגל האיטלקי. התובע, סטפנו פלאצי, נקט בצעדים נגד הקבוצה אחרי דו"ח של החוקר הראשי בפרשה, במה שמכונה "הגל השני" בפרשת הטיית המשחקים.

לטענתו של פלאצי, הקבוצה עברה על שניים מחוקי תקנון הליגה בשישה ממשחקיה, ביניהם ניצחונותה על פלרמו ואודינזה. כמו כן, הואשם נשיא רג'ינה בשיבוץ שופטים מועדפים. הקבוצה, כפי הנראה, תעמוד למשפט כבר בשבוע הבא. במידה ורג'ינה תורשע היא צפויה לעונש של הורדת ליגה, כך שלצ'ה עשויה למצוא את עצמה חזרה בסיירה A.

"לא חשבתי שאקבל כאן צ'אנס נוסף"

החלוץ הארגנטינאי, הרנן קרספו, שהודיע אתמול (שני) על שובו לאינטר, מגלה מה הביא בסופו של דבר להעדיף אותה על מילאן, שחיזרה אחריו במקביל.

"הם היו פשוט יותר נחושים להחתים אותי", אמר קרספו במסיבת העיתונאים, בה הודה בין היתר לנשיא אינטר, מסימו מורטי, למאמן ולכל שאר חברי הצוות המקצועי.

"אני זוכר כמה קשה היה לי לעזוב בפעם הקודמת", סיפר החלוץ שזה עתה סיים חוזה בן שלוש שנים בצ'לסי על סך 16.8 מיליון ליש"ט. "אינטר היו בשבילי כמו משפחה ולא חשבתי שאקבל צ'אנס נוסף. אני מאושר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully