וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהלת והאיגוד יחפשו פשרה בסוגיית השופטים

שגיא ניר

7.8.2006 / 21:44

למרות האיומים ההדדיים, יפגשו הגופים לדון בעניין מעמד השופטים, שבחרו בירון זריף לנציגם. במנהלת זועמים על התשלום לאיגוד

אחרי שהחליפו מחמאות עם איגוד הכדורסל סביב נושא שופטי ליגת העל, ואף איימו בהקמת גוף שופטים עצמאי ונפרד מהאיגוד, החליטו הערב (שני) במנהלת הליגה על הקמת ועדה משותפת עם איגוד הכדורסל בנוגע לסוגיית השופטים. הועדה אמורה להגיע להבנות תוך שבועיים.

בישיבה שערכה המנהלת נדונה גם עצמאותה בקבלת החלטות בנוגע לעתיד הכדורסל, והצורך בהידברות עם איגוד הכדורסל בנושאים השונים הקשורים לכך. במנהלת הליגה זועמים על האיגוד שלדברי גורמים בה מנסה לשים רגליים להחלטותיה, כשמירה המירמור נובע מסכום הכסף אותו מקבל האיגוד מהמנהלת מדי שנה, במסגרת הסכם בין הצדדים.

"החלטנו לנסות להידבר עם האיגוד כדי להגיע למצב בו לא נצטרך לשאת בעול של תשלומים לאיגוד שבעצם לא עושה כלום", אמר גורם במנהלת הליגה. "ההסכם הוא היסטוריה, ומאז השתנו הרבה דברים בעולם הכדורסל. האיגוד מקבל 6.5 מיליון שקל מהמנהלת, שזה חצי מליון שקל לקבוצה. המדינה היא שצריכה לממן את האיגוד ולא הקבוצות".

במקביל, נבחר הערב ירון זריף לנציג שופטי הכדורסל בבחירות שנערכו בתל אביב. זריף זכה ל-83 אחוזים מהקולות, ובצוותא עם 8 שופטים נוספים הוא שייצג את השופטים במשא ומתן על הסדר השיפוט החדש מול איגוד הכדורסל. שופטים נוספים שנבחרו הם ליאור בייניש, יערי רייניש, שמואל לוי, איתן בוטנסקי, נח שטיינברג, אנריקו זזינסקי, יוסי אלמלם ולוי סקלקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully