וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן ממשיך לחפש בלמים

רומן רוזנבלט

7.8.2006 / 21:00

מאמן מכבי נתניה עדיין מקווה להגעתו של לואיס מארין, אבל בקבוצה מכינים אלטרנטיבות. החלוץ הנבחן, אדק מ'בה, מרשים

מכבי נתניה ערכה היום (שני) אימון לקראת המשחק מול הפועל פתח תקוה מחר ב-19:00 במסגרת המחזור השני של גביע הטוטו. באימון המשיכו ליטול חלק הנבחנים, דיויד בידוק היהודי-צרפתי והחלוץ הקמרוני אדק מ'בה, כאשר האחרון מגלה יכול לא רעה, והיום עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות.

שוער הקבוצה, לירן שטראובר שוחרר מוקדם יותר מהאימון לבקשתו, בשל סידורים אישיים הנוגעים לחתונתו. מהאימון נעדרו הקשר ישראל זביטי והבלם אבי סטרול, הסובלים מפציעות. שני השחקנים עברו טיפולים וצפויים להיעדר מחר מהמשחק. סטרול יצטרך לנוח מספר ימים לאחר שאובחנה אצלו חבלה וחשש למתיחה ברצועות האחרויות של הברך. מחר יעבור הבלם בדיקת אולטרא סאונד לאבחון מדויק.

מי שתורגל בהרכב במקומו של סטרול הוא אורי אוזן, כאשר אבישי ז'אנו שנמצא גם הוא בכושר טוב תורגל כמגן ימני. אלי גוטמן שהיה עצבני מאוד במהלך האימון והרבה לנזוף במספר שחקנים במהלכו, החליט שלא לעבור למרכז הארץ ולהישאר עם משפחתו בצפון, "במקלטים שלנו", כפי שהגדיר זאת לפני האימון. גוטמן הודה להנהלת הקבוצה שהציע לו את האפשרות, אך החליט להישאר באזור מגוריו. כזכור, עוזר המאמן, מרקו בלבול נמצא כבר מספר ימים באזור נתניה בשל הפגזת הצפון.

לגבי המצב עם הבלם מקוסטה ריקה, לואיס מרין, הרי שמשיחה שקיים היום גוטמן עם הבעלים של הקבוצה, דניאל יאמר, מסתמן שקיים סיכוי טוב שהשחקן יגיע בכל זאת לקבוצה. למרות הכיוון החיובי בסיכויו של מרין להגיע לארץ בקבוצה ממשיכים לדאוג לאלטרנטיבות למקרה הצורך, כאשר בימים הקרובים צפוי להגיע להתרשמות הבלם הברזילאי אוליברה אלכסנדרו מרקס. לפי סוכנו, מדובר בשחקן ששימש קפטן קבוצת ואשקו דה גאמה. בקבוצה ממשיכים לפעול גם להוצאת אשרות כניסה לבלמים למין קולי וגלאדיס בוקסה.

המגן השמאלי, דדי בן דיין צפוי לנחות בימים הקרובים בארץ ולהצטרף לאימוני הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully