וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוטה חתם לשנתיים בהפועל ירושלים

שגיא ניר

8.8.2006 / 22:11

בוגר צפון קרוליינה, ששיחק בז'לגיריס קובנה ובסנט פטרסבורג של בלאט, חתם לשנתיים במלחה. יהיה הזר החמישי בקבוצה

הפועל ירושלים השלימה את הפאזל האחרון בסגל הבכיר שלה - הרכז הזר. הקבוצה מהבירה סיכמה עם הפנמי אד קוטה (30, 186), שישחק בקבוצה בשתי העונות הבאות. קוטה הוא אחד השמות הגדולים שנחתו בארץ בשנים האחרונות, ובעברו קבוצות יורוליג בכירות כמו ז'לגיריס קובנה וברצלונה.

אחרי שצירפו לשורותיהם את יוריצה גולמאץ', שחבר למריו אוסטין, תמאר סליי וטימי באוורס, התפנו במלחה להחתמת המועמד המתאים לתפקיד הרכז הזר. שמות כמו וויל ביינום, ג'ייסון רו, שון קולסון, קורי ברואר ותיוס אדני עלו ונפסלו מסיבות שונות ובהן השיקול הכלכלי והמצב הביטחוני בישראל, אך הרכז שסיים את העונה האחרונה בברצלונה היה הראשון להניח עט על נייר. בימים אלו נמצא קוטה עם נבחרתו, פנמה, המתכונת לאליפות העולם.

קוטה, בוגר מכללת צפון קרוליינה, לא נבחר בדראפט 2000 של ה-NBA ופנה לאירופה. הוא שיחק בעונת 2001/2 ביורוליג במדי אוסטנד הבלגית, ממנה עבר לשנתיים בז'לגיריס קובנה מליטא. בשנה שלאחר מכן הוביל קוטה את דינמו סנט פטרסבורג של דיוויד בלאט לזכייה "על האפס" ביורופליג, ומשם חזר לז'לגיריס. בעונה האחרונה, עונת הקאמבק הליטאית של קוטה, חלה ירידה ביכולתו והוא עבר במהלכה לברצלונה, שהגיעה לחצי גמר הפיינל פור בפראג כשקוטה מסתפק בממוצעים של 2 נקודות ו-0.8 אסיסטים ב-10 משחקים.

עדכון ראשון 7/8/06 20:17
עדכון אחרון 8/8/06 22:11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully